پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: تاکنون یک هزار و 35 روستای استان گازرسانی شده و تا پایان سال 120روستای کردستان گازرسانی می شود.

شعار سالاحمد فعله گری امروز در نشست با فرماندار سقز گفت: ضریب نفوذ گاز روستایی در استان کردستان 77.5 درصد است که با گازرسانی این 120 روستا، ضریب نفوذ به 85 درصد خواهد رسید و به این احتساب، میزان گازرسانی در روستاهای استان کردستان، بالاتر از میانگین کشوری است.

وی در خصوص گازرسانی به روستاهای سقز هم با اشاره به اینکه به 156 روستای این شهرستان، گاز رسانی شده است، افزود: امسال 27 روستای دیگر سقز با اعتبار 300 میلیارد ریال گازرسانی می شود که یک هزار و 500 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
مدیر عامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: 65 روستای بالای 20 خانوار شهرستان سقز هم در 2 سال آینده بعد از اتمام برنامه های مطالعاتی، گازرسانی می شود.
فرماندار سقز نیز گفت: امسال تعدادی از روستاهای بخش 'سرشیو'، دهستان 'میرده' و روستاهای 'میرگه نقشینه' و 'شیخ چوپان'و روستای 'خورخوره' بخش امام سقز گازرسانی می شود.
علی اکبر ورمقانی افزود: رئیس شرکت گازرسانی سقز هم با بیان اینکه عملیات گازرسانی به این شهرستان از سال 79 آغاز شد، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال 97 تعداد 65 روستای بالای 20 خانوار سقز نیز گازرسانی شود.
کمال رضایی با اشاره به میزان عملیات گازرسانی در شهرهای سقز و صاحب و 156 روستای این شهرستان افزود: یک هزار و 200 کیلومتر شبکه گازرسانی اجرا شده است.
شهرستان سقز دارای 63 هزار و 200 مشترک گاز است که 10 هزار و 50 مشترک آن روستایی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 17 خرداد 96، کدمطلب:۶۱۱۹۲۰۷، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین