پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
مدیرکل حمل‌‌ونقل و پایانه‌های لرستان از نوسازی ناوگان باری لرستان در سالجاری خبر داد.

شعار سال: رحمانی بابیان اینکه تعداد نوسازی ناوگان باری در هشت ماهه اول سال جاری 188 دستگاه بوده گفت: آمار نوسازی در سال گذشته بیش از 49 درصد کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: حمل‌ونقل یکی از بخش‌های اقتصادی کشور است که بین هشت تا 10 درصد از درآمد ناخالص داخلی کشور را تامین می‌کند.

مدیرکل حمل‌‌ونقل و پایانه‌های لرستان در خصوص حمل‌ونقل زمینی در کشور افزود: حمل‌ونقل جاده‌ای حدود 95 درصد از حمل‌ونقل زمینی که شامل ریلی و جاده‌ای است را تشکیل می‌دهد و حمل‌ونقل ریلی تنها پنج درصد از آن را شامل می‌شود.

رحمانی جاده را یکی از مهم‌ترین عوامل اقتصاد تلقی کرد و گفت: در هر کشور و در هر استانی که جاده پیشرفت کرده است و به دل مناطق رفته است، توسعه را نیز به دنبال خود داشته است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های لرستان در زمینه حمل بار اضافه کرد: جاده‌های لرستان در سال گذشته چهار میلیون و 965 هزار تن بار را تحمل کرده‌اند که 33 درصد آن درون استان و 66 درصد آن برون استانی بوده است.

وی تعداد نوسازی ناوگان باری را در هشت ماهه اول سال جاری 188 دستگاه اعلام کرد و افزود: تعداد نوسازی در سال گذشته بیش از 49 کاهش یافته است.

این مسئول در خصوص نوسازی ناوگان مسافری که عمدتا خرید سواری بوده است، ادامه داد: در مجموع 83 دستگاه سواری نوسازی شده، 51 دستگاه در بخش روستایی صورت گرفته و مابقی نیز در بخش شهری بوده است.

رحمانی از کاهش حجم بار و مسافر در سال جاری خبر داد و گفت: طبق آمار در بخش مسافر استان با 12.3 درصد کاهش نسبت با سال گذشته روبرو بوده است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های لرستان در پایان با تاکید به تکریم مسافران تصریح کرد: به طور حتم با رانندگانی که موجب ناراحتی مسافر یا برخورد نادرست شوند، برخورد می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 26 آذر 1394 ، کد خبر: 5427574 www.yjc.ir

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین