پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۱۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: سیاست شهرداری بندرعباس در غفلت صنایع هرمزگان حمایت از رشته‌های ورزشی مستعد در استان است که تیم‌های تحت پوشش شهرداری گواه این موضوع است.

شعار سال: محمدمهدی جهانبخش یکشنبه شب در دیداری با رئیس هیأت بسکتبال استان هرمزگان، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زمینهٔ ورزش بسکتبال در استان هرمزگان بوده‌ایم که این نشانه برنامه‌محور بودن و انسجام هیأت بسکتبال است.

وی ادامه داد: زحمات مسؤولان هیأت بسکتبال در زمینهٔ این رشته ورزشی بسیار ملموس است که این موضوع باعث شده هرمزگان به یکی از قطب‌های بسکتبال در کشور تبدیل شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس افزود: سیاست شهرداری بندرعباس در غفلت صنایع هرمزگان حمایت از رشته‌های ورزشی مستعد در استان است که تیم‌های تحت پوشش شهرداری گواه این موضوع است.

جهانبخش در پایان گفت: خلع وجود یک تیم بسکتبال در مرکز استان به چشم می‌خورد که امید است با آینده‌نگری و سیاست‌گزاری مناسب به‌زودی شاهد این اتفاق باشیم.

در ادامه این دیدار رئیس هیأت بسکتبال استان هرمزگان بیان کرد: از زحمات و تلاش‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در زمینهٔ توجه به ورزش‌های پایه و تیم‌داری در رشته‌های مختلف ورزشی تشکر می‌کنم.

سید فاضل حیدری بلوکی در پایان عنوان داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در هرمزگان امید است که با حمایت‌های شهرداری بندرعباس شاهد اتفاقات خوبی در زمینهٔ ورزش بسکتبال استان باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 22 خرداد 1396، کد مطلب: 13960322000074: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین