پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی از برگزاری شش برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در خراسان شمالی خبر داد.

شعار سال: علی عابدی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه صنایع دستی استانی در بوستان بش قارداش به مناسبت هفته صنایع دستی اعلام کرد: این نمایشگاه از 18 تا 22 خرداد هر روز از ساعت 17 لغایت 24 برای بازدید علاقه مندان باز می باشد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی تعداد غرفه های موجود در نمایشگاه صنایع دستی را 40 غرفه شمرد و گفت: در این غرفه ها، 23 صنعت گر فعالیت دارند ومحصولات صنایع دستی نمایشگاه با تخفیف 10 الی 15 درصدی در اختیار شهروندان و علاقمندان به صنایع دستی خراسان شمالی قرار می گیرد.

عابدی هدف از برگزاری این نمایشگاه، اشتغال زایی، هویت زایی، ارزآوری دانست و بیان کرد: غرفه های نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفته تا زمینه مناسبی برای ورود این افراد به بازار کار و بازاریابی شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی دیگر برنامه های اداره کل میراث فرهنگی را به مناسبت هفته صنایع دستی را عصر صنایع‌دستی معرفی و کارگاه دانشجویان صنایع دستی استان با مشارکت دانشجویان دانشگاه بجنورد در پارک شهربازی در روزهای 20 و 21 خرداد، نمایشگاه صنایع دستی و دست سازه با همکاری دانشجویان دختر دانشکده دخترانه انقلاب در روزهای 20 و 21 خرداد در محل فرهنگ سرای شهروند،رونمایی از کتاب معرفی صنایع دستی و صنعتگران استان با نام گرانبهاتر از دُر، عیادت از هنرمندان پیشکسوت صنایع دستی استان و تجلیل از 12 نفر از اعضای پیشکسوتان و هنرمندان صنایع دستی استان نام برد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان خراسان شمالی، تاریخ انتشار 21 خرداد 96، کد مطلب: 13960321000904:www.khorasan-shomali.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین