پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹۰ واحد تولیدی نیمه فعال در استان شناسایی شده است.

شعار سال: داریوش دیودیده پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: در راستای ارائه تسهیلات رونق تولید و فعال سازی واحد های تولیدی ۱۳۰ واحد تولیدی غیر فعال، ۱۹۰ واحد تولیدی نیمه فعال و ۱۱۴ واحد تولیدی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد با هدف گذاری ۸۰ واحد با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در سال ۹۶ در استان شناسایی شده اند.

دیودیده با اشاره به اقدامات انجام شده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از ابتدای سال جاری تاکنون ابراز داشت: ۵ جلسه ستاد با ۱۵ واحد و پرونده طرح شده تاکنون برگزار شده است.

وی افزود: این جلسات تاکنون ۳۸ مصوبه داشته است که ۹ مصوبه آن اجرا شده است.

دیودیده با بیان اینکه ۲۹ مصوبه کارگروه در دست اجرا است اظهار کرد: از مجموع ۳۸ مصوبه کارگروه ۷ مورد در حوزه تامین مالی و تسهیلات، ۱۱ مورد تعیین تکلیف بدهی، ۲ مورد تامین زمین و محدوده معدن، یک مورد امور کارگری و ۱۷ مورد مربوط به سایر موضوعات است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تسهیلات پرداخت شده و اقدامات انجام شده ستاد تسهیل در سال گذشته عنوان کرد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال گذشته پرداخت شد.

وی افزود: در سال گذشته کارگروه نظارت تشکیل شد و نظارت های لازم در این حوزه انجام شد و مشخص شد انحرافی به وجود نیامده است و واحد هایی که تسهیلات دریافت کرده اند از این ظرفیت برای فعال سازی واحد و رفع مشکلات آن استفاده کرده اند.

وی افزود: این واحد ها در سال گذشته کمترین انحراف را در بحث تسهیلات داشته اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 4005333:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین