پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
به گفته برخی رسانه‌ها، با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، صداوسیما بخش‌های خبری جدیدی را برای «تخریب» راه‌اندازی کرده است.

شعارسال : روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: همزمان با نزدیک شدن به زمان انتخابات، صداوسیما با راه‌اندازی بخش‌های خبری کوتاه در شبکه‌های مختلف رادیویی، به تخریب شخصیت‌های نظام و برخی دیگر از شخصیت‌ها پرداخته می‌شود.

این بخش‌های خبری به تقلید از خبر 20:30 سیما تنظیم شده و حمایت از یک جناح خاص و تخریب جناح دیگر را در دستور کار خود دارند.

این روزنامه همچنین نوشت: تجربه عملکردهای این‌چنینی در گذشته نشان می‌دهد که تخریب‌، اثر معکوسی دارد و مردم به افرادی که توسط دستگاه‌های رسمی یا افراد دارای مسئولیت تخریب می‌شوند، گرایش بیشتری نشان می‌دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا ، تاریخ انتشار دوشنبه 30 آذر 1394 ، کد مطلب : 94093017564 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین