پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
مدیرکل فرودگاه همدان گفت: در مورد موضوع اختلاس فرودگاه همدان که سال گذشته مطرح شده بود قوه قضائیه باید اعلام کند که رأی صادر شده یا نه.

شعار سال: سهراب کلوندی در همدان در پاسخ به این سؤال که اختلاس مطرح شده در مورد فرودگاه به کجا رسید اظهار داشت: اختلاس مطرح شده در فرودگاه همدان مربوط به سال 95 بوده که برخی نمایندگان مجلس نیز در مورد آن اظهار نظر کردند.

کلوندی بیان کرد: در مورد این بحث باید منتظر باشیم که قوه قضائیه اعلام کند که چه کاری می‌خواهد انجام دهد آیا اتهامی وارد بوده و کیخایی مدیر سابق فرودگاه پاسخگو بوده و یا خیر ولی هنوز رأی صادر نشده و من نیز نمی توانم اعلام کنم که صادر شده یا نه.

سال گذشته امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر موضوع اختلاس فرودگاه همدان صحه گذاشت و از قصور دستگاه‌های نظارتی در فرودگاه‌ها و برخی ادارات اظهار گلایه‌مندی کرد و گفت: چرا نباید بدانند چه اتفاقی در آنجا می‌افتد؟ قطعاً آنها از این موضوع اطلاع داشتند و این موضوع باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

کلوندی همچنین با اشاره به تعداد پروازهای انجام شده در سه ماهه نخست سال 96 عنوان کرد: در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته در حوزه افزایش پرواز در فرودگاه همدان رشد نداشتیم ولی از نظر افزایش تعداد مسافر شاهد رشد 10 درصدی بودیم.

مدیرکل فرودگاه همدان اعلام کرد: در سه ماه نخست سال 96 تعداد 423 پرواز از طریق فرودگاه همدان انجام گرفت که 66 مورد آن مسافربری بوده و طی آن 35 هزار و 314 مسافر جابه جا شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 09 تیر 1396، کد مطلب:1448895 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین