پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تعداد دواطلبان شرکت در رقابتهای انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه های مختلف این استان شامگاه جمعه و با پایان یافتن زمان نامنویسی به 338 نفر رسید.

شعار سال: شکرالله حسن بیگی با بیان اینکه از این تعداد39 نفر زن و 229 نفر مرد هستند ، افزود: در دوره قبل در این استان 142 نفر نامزد نمایندگی مجلس شده بودند. وی اضافه کرد: از این تعداد 126 نفر در حوزه انتخابیه «اراک، کمیجان و خنداب» ، 48 نفر« تفرش، آشتیان و فراهان»، 36 نفر« محلات و دلیجان»، 53 نفر « ساوه وزرندیه » ، 45 نفر شازند و 30 نفر در خمین نامنویسی کرده اند.

حسن بیگی اظهار کرد: در روز جمعه که آخرین روز ثبت نام از دواطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بود نیز 111 نفر در حوزه های مختلف استان مرکزی ثبت نام کردند.

وی گفت: در روز جمعه 56 نفر در حوزه انتخابیه «اراک، کمیجان و خنداب»، 11 نفر در « تفرش و آشتیان»11 نفر در « محلات و دلیجان» ، 14 نفر در «ساوه و زرندیه »، 9 نفر در شازند و 10 نفر در خمین ثبت نام کردند.
استان مرکزی هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در هفتم استفند ماه سال جاری برگزار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري ایرنا، تاریخ انتشار4 دی 1394، کد مطلب: 81894067 (5069938): www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین