پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۳۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تعداد مدارس تحت پوشش طرح ملی دادرس در استان زنجان را ۱۰۰ مدرسه عنوان کرد.

شعار سال: شهرام میرزایی شامگاه دوشنبه در مراسم طرح دادرس، افزود: طرح دادرس با هدف ترویج و توسعه ظرفیت‌های خودامدادی و دگرامدادی در بین دانش‌آموزان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری در جامعه از دیگر اهداف اجرای طرح دادرس است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اجرای طرح دادرس از مؤثرترین طرح‌های ملی سازمان جوانان است و در این طرح دانش‌آموزان آموخته‌های امدادی خود را تمرین و از این مهارت در مواقع بحران برای خانواده و مدرسه استفاده می‌کنند.

میرزایی تاکید کرد: برگزاری پنجمین دوره طرح ملی دادرس منتج به انتخاب گروه‌های برتر برای شرکت در مسابقات سه سطح درون مدرسه‌ای، شهرستانی و استانی شده و این رقابت بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول پایه هشتم و در فضایی دوستانه اجرا شده است.

وی افزود: طرح ملی دادرس بر اساس زمان‌بندی انجام شده توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به صورت همزمان در همه استان‌ها برگزار شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تعداد مدارس تحت پوشش در طرح ملی دادرس در استان زنجان را ۱۰۰ مدرسه عنوان کردو گفت: مسابقات المپیاد آماده مرحله شهرستانی به منظور انتخاب گروه‌های برتر شهرستان، در دهه فجر و مرحله استانی در تیرماه اجرا شد.

میرزایی افزود: پناه‌گیری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل دائم علائم حیاتی، احیای قلبی- ریوی، شکستگی و آتل بندی، حمل مصدوم، اطفای حریق، اسکان اضطراری هشت سرفصل پایه دوره آموزش طرح ملی دادرس است.

وی تصریح کرد: برگزاری پنجمین دوره طرح ملی دادرس منتج به انتخاب گروه‌های برتر برای شرکت در مسابقات سه سطح درون مدرسه‌ای، شهرستانی و استانی شده و این رقابت بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول پایه هشتم و در فضایی دوستانه اجرا شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13تیر 1396، کد مطلب:4020865 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین