پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان واگذاری غار به میراث فرهنگی را قانونی دانست و گفت: تاکنون هیچ مکاتبه‌ای در خصوص صدور حکم واگذاری غار علیصدر به میراث فرهنگی با استان صورت نگرفته است.

شعار سال: این روزها خبر خلع ید شرکت سیاحتی علیصدر از مدیریت مجموعه غار علیصدر در همه محافل مطرح شده است که این موضوع با خبری که در روز جشن یک سالگی جهانی شدن لاله‌جین از سوی نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس مطرح شد، قوت گرفت.

اما مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: تاکنون هیچ مکاتبه‌ای در خصوص صدور حکم واگذاری غار علیصدر به میراث فرهنگی با استان صورت نگرفته است.

علی مالمیر بیان کرد: هنوز اینکه در قالب چارچوبی به میراث فرهنگی واگذار شده باشد، مشخص نیست و اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، صورتجلسه شده و مباحث مکتوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع در حال پیگیری است، افزود: اینکه غار علیصدر به لحاظ قانونی باید واگذار شود و سازمان میراث فرهنگی متولی باشد، که حرفی در آن نیست اما هنوز این اتفاق رسماً رخ نداده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان یادآور شد: هنوز موضوعی به میراث فرهنگی استان همدان ابلاغ نشده است و از اخباری که در این خصوص منتشر شده است نیز اطلاعی ندارم.

وی در پایان سخنانش واگذاری مدیریت غار به میراث فرهنگی را طبق قانون دانست و گفت: امیدواریم هر اتفاقی در این زمینه رخ می‌دهد، کمکی به بهبود وضعیت بزرگترین غار آبی جهان برای پذیرایی از گردشگران و همین طور استان همدان کند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17 تیر 1394، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۴۱۷۰۰۰۲۸۷:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین