پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای تکمیل سند ملی آب استان یک فرآیند دو ساله نیاز است تا مطالعات میدانی و کشاورزی آن شکل بگیرد گفت: برای مطالعات سند ملی آب استان حدود یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شعار سال : هاشم ولی پور مطلق عصر امروز در شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی با اشاره به دستور جلسه مبنی بر تامین اعتبار سند ملی آب استان، اظهار داشت: براساس کار گروه آب کشاورزی استان با توجه به اینکه سند ملی آب استان 27 سال از ثبت آن می گذرد و در طول مدت روش های کشت تغییر کرده است بر این اساس باید الگوهای کشت تغییر کند.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این سند نیز یک فرآیند دوساله نیاز است تا مطالعات میدانی و کشاورزی آن شکل بگیرد تصریح کرد: برای تامین اعتبارات مطالعات سند ملی آب استان نزدیک یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ولی پور بیان کرد: براساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی اعتبارات استانی جوابگو این طرح نیست که سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی 50 درصد کار مطالعاتی آن را می تواند همراهی و کمک کند که پیش بینی اولیه آن 500 میلیون تومان است.

وی با اشاره به دستور کار سوم جلسه مبنی بر اختصاص اعتبار برای زنجیره تکمیل محصولات استراتژیک و کشت محصولات کم آب و گلخانه ای در استان، افزود: حدود 110 هزار هکتار از اراضی کشاورزی خراسان جنوبی برداشت شده است.

وی تصریح کرد: در خصوص ارائه تسهیلات نیز سازمان جهاد کشاورزی کارت اعتباری در اختیار کشاورزان قرار خواهد داد که برای جلوگیری از خروج کارت اعتباری در بازار تنها کشاورز می تواند از دستگاه های پوز مراکز نهاد های دامی برداشت و خرید و تسهیلاتی که می گیرند به بانک ها پرداخت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: منابع اعتباری این طرح تامین شده است و تا 15 و 20 روز آینده شروع می شود.

ولی پور مطلق تصریح کرد: کشاورزان در زمینه صنایع تبدیلی وابسته به کشاورزی قراردادی که بین بانک کشاورزی بسته شده است می توانند تسهیلات با نرخ 21 درصد و در زمینه ماشین آلات نیز با نرخ 18 درصد دریافت کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ نشرخبر : 06 دی 1394 کد مطلب : 954829 www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
0
تخصیص این مبلغ از ضروریات است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین