پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۷۵
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شبکه بانکی باید کار اعطای تسهیلات را هرچه سریع‌تر آغاز کند و شبکه بانکی کشور در اعطای تسهیلات به شش هزار طرح نیمه تمام تلاش کند.

شعار سال: ناصر فغفوری شامگاه چهارشنبه‌ در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: امسال بر اساس دستورالعمل‌های اعطایی سه نوع تسهیلات برای اعطا به واحدهای تولیدی از طریق شبکه بانکی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: امسال واحدهای معدنی نیز از تسهیلات در نظر گرفته شده برخوردار می شوند و واحد معدنی تنها با اخذ پروانه بهره‌برداری به عنوان واحد معدنی شناخته می‌شوند و تخصیص تسهیلات سرمایه ثابت برای تجهیز معدن نیازمند پروانه بهره‌برداری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در طرح رونق شش هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد و ۱۰ هزار میلیارد تومان برای نوسازی و بازسازی صنایع و کارخانجات در سال ۱۳۹۶ در نظر گرفته شده است.

فغفوری تاکید کرد: شبکه بانکی باید کار اعطای تسهیلات را هرچه سریع‌تر آغاز کند و شبکه بانکی کشور باید نسبت به سال گذشته در اعطای تسهیلات به شش هزار طرح نیمه تمام در کشور انرژی بیشتری داشته باشد.

وی گفت: بانک‌ها نباید منتظر دستورالعمل از تهران باشند، چرا که این دستورالعمل‌ها همین حالا نیز از سوی دستگاه‌ها ابلاغ شده ودر اعطای تسهیلات در نظر گرفته شده در این بخش، برای طرح‌های کشاورزی اعتباری در نظر گرفته نشده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان زنجان تصریح کرد: واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی تولیدی در دستورالعمل‌ها برای اعطای تسهیلات گنجانده شده‌اند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 تیر 1394، کد مطلب: 4036190:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین