پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۳۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
عضو شورای شهر تبریز گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تهدیدی است که دائماً متوجه مسیر توسعه آینده شهر است.

شعار سال: عبداله‌ تقی‌پور با بیان اینکه ساخت‌وسازهای غیرمجاز حریم شهر از معضلات آینده شهر است، اظهار کرد: به تجربه ثابت‌شده که تأثیر اقدامات شهرداری بر حریم شهرها محدود است و ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تهدیدی است که دائماً متوجه مسیر توسعه آینده شهر است.

وی تصریح کرد: با توجه به روند گسترش شهر، از هم‌اکنون باید شبکه گذربندی در این بخش‌ها، طراحی و ترسیم شود. در غیر این صورت، در آینده اجرای طرح‌های توسعه شهری با مسیر گشایی‌های هزینه‌بر و سنگین مواجه خواهد بود.

تقی‌پور اظهار داشت: با ترسیم و اجرای این طرح، درصورتی‌که سال‌ها بعد مجریان ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز قصد تجدید بنا داشته باشند، شهرداری قادر به اخذ عوارض قانونی خواهد بود و در ضمن، هزینه‌ای نیز از بابت مسیر گشایی‌ها تحمیل شهر نخواهد شد.

وی تأکید کرد: فراهم شدن شرایط اجرای این طرح نیازمند بسترسازی‌های قانونی و توجه ویژه نمایندگان مجلس است. نبود طرح شبکه گذربندی شهر در گذشته‌ سبب شده امروز در بافت‌ حاشیه‌نشین شمال شهر با مسیر گشایی‌های پیچیده و هزینه‌بر مواجه باشیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1396، کد مطلب: 1474807:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین