پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
دورود- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر تدوین سند مدیریت بحران لرستان تأکید کرد.

شعارسال: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی هماهنگی مدیریت بحران استان گفت: بدون تردید برگزاری این دوره‌ها برای همه مدیران لازم است؛ هرچه مدیریت در مواقع عادی سخت است، در مواقع بحران این سختی چندبرابر می‌شود.

وی ادامه داد: ما مدیران باید درکی از پدیده‌های طبیعی داشته باشیم تا بتوانیم آن را به درستی مدیریت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: در حال حاضر با بحران‌های فضای مجازی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... مواجه هستیم؛ مدیران باید آمادگی و توانمندی مواجهه با این بحران‌ها را داشته باشند.

اصلانی اظهار کرد: سند مدیریت بحران در حوزه شهرستان، بخش و روستا باید تهیه و تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه شوراهای جدید روستا در آینده نزدیک شروع به فعالیت می‌کنند، افزود: باید به اعضای این شوراها آموزش مدیریت بحران داده شود تا بتوانند در مواقع لزوم از این آموزش‌ها بهره ببرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تأکید کرد: باید چند کانال در فضای مجازی را به شیوه‌های مدیریت بحران اختصاص دهیم و این کانال‌ها در شهرستان‌ها ایجاد و موارد مفید مدیریت بحران در آن بارگذاری شود و به گونه‌ای کار کنیم که مدیران در مواقع بحران بهره‌مند شوند.

اصلانی خاطرنشان کرد: قسمت اعظم آبگرفتگی در هنگام بارش‌ها به علت وجود زباله‌ها در جداول است و باید قبل از شروع فصل بارندگی آنها را سامان دهیم.

وی گفت: هر اداره‌ای باید گروه‌های امداد و نجات را مشخص کند تا در مواقع لازم بتوان از آنان استفاده کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفتته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1396 ، کدخبر: 4045249 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین