پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹
معاون هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور گفت: شرکت فرودگاه ها با شرکت های هواپیمایی مذاکره خواهد کرد تا نرخ بلیط هواپیما برای ایام نوروز مشخص و تفاهمی باشد.

شعارسال : محمد خداکرمی معاون هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور با بیان اینکه متنوع سازی نرخ بلیط هواپیما از خرداد 94 آغاز شد، گفت: مسئله مهم عرضه و تقاضا است که پیش بینی شده در مسیرهایی که ایرلاین ها فعال هستند برای آنها مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: ما در بخش تقاضا مشکلی نداریم و اگر ناوگان هوایی کشور 20 برابر تعداد فعلی نیز شود جوابگوی میزان تقاضا در کشور نخواهد بود.

خداکرمی گفت: مسافران برای تهیه بلیط می بایست از مدت ها قبل برای رزرو بلیت خود اقدام کنند اما در ایام غیر پیک این مشکل وجود نداشته و عرضه با تقاضا متناسب است.

معاون هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور تاکید کرد: شرکت هایی که خدمات کمتری ارائه می دهند باید نرخ بلیط شان نیز کمتر باشد.

وی تصریح کرد: همان طور که توانستیم برای اربعین برنامه ریزی کنیم اقدام مشابهی نیز برای نوروز اجرا خواهد شد که این اقدامات از 24 اسفند تا اول فروردین خواهد بود.

خداکرمی ادامه داد: در روزهای 12, 13 و 14 فروردین شرکت های هواپیمایی را دعوت کرده تا در خصوص مسیر و قیمت بلیط با آنها به تفاهم برسیم.

وی با اشاره به اینکه پس از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما افزایش نرخی وجود ندارد، اذعان کرد: ممکن است تنها افزایش در مسیر رفت باشد در صورتی که در مسیر برگشت نرخ بلیط پایین تر خواهد بود.
خداکرمی اظهار کرد: تنها 10 درصد سود بالا سری محاسبه می شود و اگر غیر از این باشد شرکت ها زیان می بینند.

وی گفت: در طرح آزادسازی نرخ بلیط هواپیما مسافران می توانند وقت خود را برنامه ریزی کنند و همچنین ما نیز در شرکت فرودگاه های کشور می توانیم شاهد روش های متنوع سرون در آینده باشیم.
معاون هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور عنوان کرد: از شرکت های هواپیمایی نیز درخواست شده تا بر عملکرد آژانس های فروشنده بلیط خود به خصوص در فروردین ماه و نوروز نظارت کنند.
وی افزود: برای شرکت ها های هواپیمایی الزام کردیم تا در خصوص نرخ بلیط هواپیما با شرکت فرودگاه ها و هواپیمایی کشور به تفاهم برسند.

معاون هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور اظهار کرد: در خصوص نرخ بلیط هواپیما برای ایام عید نیز با شرکت های هواپیمایی به تفاهم خواهیم رسید تا این نرخ، نرخی مشخص باشد.
خداکرمی در خصوص روند خرید هواپیما توسط شرکت های هواپیمایی گفت: خرید هواپیما روندی زمان بر است اما پس از اجرای برجام موثرتر و سریع تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر خرید هواپیما میسر نباشد برای نوسازی ناوگان هوایی کشور شرکت های هواپیمایی به سمت اجاره هواپیما سوق داده می شوند.

خداکرمی گفت: اجاره هواپیما موجب می شود تا شرکت های هواپیمایی ناوگان خود را بهبود بخشند زیرا تا پایان سال ممکن است برخی از شرکت ها نتوانند هواپیما خریداری کنند.

10 فروند هواپیمای جدید تا آخر سال به ناوگان هوایی کشور اضافه می شود. خداکرمی در خصوص خرید هواپیماهای روسی نیز گفت: تا جایی که خبر دارم فعلا چنین موضوعی صحت ندارد زیرا شرکت های هواپیمایی باید برای خرید هواپیما از شرکت های هواپیمایی کشوری مجوز دریافت کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج ، تاریخ انتشار دوشنبه 07 دی 1394 ، کد مطلب : 8669: www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
كرماني
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
0
0
ازاد سازي براي كسب درامد بيشتر بدون توجه به كيفيت ناوگان و امنيت پرواز چه معنايي دارد، ايا فكر ميكنيم با ارائه غذاهاي رنگارنگ شعور مردم را ميخريم ؟ از خدا بترسيد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
0
0
کدوم تفاهم . تفاوم یک طرفه که فقط با اراده فروشنده پیش میره؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین