پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: پارک علم و فناوری استان لرستان به عضویت انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری آسیا (IASP) پیوست.

شعارسال: محمودرضا شاکرمی، در این خصوص اظهار داشت: IASP یک سازمان غیر دولتی بین المللی در اسپانیا است که با هدف دستیابی به توسعه مشترک در زمینه های علمی ،تکنولوژی، صنعت و اقتصاد تاسیس شده است.

وی افزود: این سازمان یک جامعه جهانی از پارک های علمی است که در حوزه های نوآوری، رشد، بین المللی شدن و اثربخشی هرچه بیشتر اعضای خود فعالیت می کند. به عبارتی یک شبکه بسیار فعال از حرفه ای ها جهت تبادل تکنولوژی است.

رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان به ماموریت هایاین سازمان اشاره کرد و گفت: بهبود همکاری متقابل از طریق مبادلات جهانی، افزایش کارایی اعضا با استفاده از خدمات IASP، افزایش فرصت های کسب و کار جدید برای شرکت ها و سازمان های تحقیقاتی واقع در این مناطق و تبادل اطلاعات در زمینه های صنعت، فناوری، فرهنگ و آموزش و پرورش از ماموریت های آن است.

شاکرمی همچنین به مزایای عضویت در IASP اشاره کرد و افزود: شبکه سازی؛ از طریق شرکت در کنفرانس های جهانی IASP و ملاقات حضوری اعضا و تبادل اطلاعات و تجربه ها، حمایت از اعضا و شرکت های آنها جهت رسیدن به اعضا پیشرو جهت معرفی فناوری های آنها در سراسر جهان، معرفی آنلاین شرکت های پارک های عضو و حمایت از آنها جهت شرکت در نمایشگاه های کالا و فناوری و دسترسی آنلاین به مرکز تبادل آسیایی (مرکز اشتراک گذاری و تبادل فناوری در منطقه آسیا) از مزایای عضویت رد این سازمان است.

وی ابراز اميدواری کرد كه عضويت پارک لرستان در اين انجمن، موجب افزايش تعاملات بين المللي شركت های پارک لرستان گردد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار: 10مرداد 1396، کدخبر: - : www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین