پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: موانع حرکت های توسعه ای در بخش های مختلف باید شناسایی و برطرف شود.

شعار سال: شهرام طهماسبی شامنگاه یکشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، افزود: دستگاه‌های اجرای استان در زمان تدوین برنامه‌های اقتصاد مقاومتی فعال باشند و در زمان اجرای شدن برنامه‌ها توجیهی و عذری از طرف دستگاه‌های استان پذیرفتنی نیست.

وی با بیان دستگاه های استانی برای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی نباید منتظر دستگاه ملی خود باشند، ادامه داد: در استان منتظر تصمیمات کشور نخواهیم بود و برنامه و مسائل توسعه‌ای استان را بررسی و پیش خواهیم برد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: موانع حرکت های توسعه ای در بخش های مختلف باید شناسایی و برطرف شود و مشکلاتی که موجب کاهش سرعت کارها و اخلال در ورود بخش خصوصی در توسعه اقتصاد استان و کشور می شود باید شناسایی و برای برطرف شدن آن اقدام کرد.

طهماسبی افزود: یک بخش مهم در تسهیل امور مربوط به وظایف و فعالیت های این دستگاه مهم نظارتی بوده و شیوه‌های علمی برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی توسط این دستگاه نظارتی می‌تواند محقق شود.

وی با بیان اینکه دادگستری کل استان زنجان وظایفی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد، ادامه داد: در این حوزه مسائل کلیدی و مهمی وجود دارد و بستر جذب، توسعه و تعمیق تکنولوژی و فعال کردن بخش خصوصی می تواند توسط این دستگاه انجام شود.

طهماسبی با بیان اینکه نظام مالکیت فکری و نظام رسیدگی قضایی از وظایف مهم این دستگاه و مرتبط با سیاست های اقتصاد مقاومتی محسوب می شود، یادآور شد: کاهش رسیدگی به پرونده های قضایی و کاهش زمان بررسی پرونده ها از موارد مرتبط با اهداف این دستگاه محسوب می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 مرداد 96 کد مطلب: 4052011:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین