پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
وکیل علی مطهری از صدور حکم پرونده حمله کنندگان به نماینده مردم تهران خبر داد و گفت: برخی از این متهمان به دو ماه حبس و شلاق شده و برای دو تن از مدیران دانشگاه شیراز نیز حکم انفصال از خدمت صادر شده است.
شعارسال: مصطفی ترک همدانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: امروز حکم پرونده حمله کنندگان به علی مطهری در۸ صفحه بهمن ابلاغ شد.

وکیل مطهری ادامه داد:در بخشی از حکم آمده ۶ نفر از متهمان این پرونده به اتهام اخلال در نظم عمومی و توهین و همچنین تخریب عمومی به ۲ ماه حبس و ۱۰ ضربه شلاق محکوم شده اند اما این حکم ۲ سال تعلیق دارد.

وی افزود: دو متهم دیگر به دلیل توهین به ۴ ماه و نیم حبس و ۳۷ ضربه شلاق محکوم شده اند که برای این دو متهم هم یک سال تعلیق حکم صادر شده است.

ترک همدانی همچنین گفت: برای آن دانشجویی که مطهری را دعوت کرده بود به اتهام معاونت در استنکاف از دستورهای مقام های دولتی و از طریق دعوت و مهیا کردن مجلس سخنرانی برای مطهری به یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

به گفته وی دو نفر از مدیران دانشگاه شیراز نیز به ۲ سال انفصال از خدمت محکوم شدند که یکی از آنها هم با ۲ سال تعلیق همراه است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 13 دی 1394، کد خبر: 335173، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین