پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان البرز گفت: در دو ونیم سال گذشته یک هزار و ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز شناسایی و ۳۴۰ دستگاه غیرمجاز حفاری چاه کشف و ضبط شده است.

شعار سال: بهزاد پارسا با اشاره به شروع جلسات مشترک شورای حفاظت از منابع آب در استان اظهار داشت: بین هواشناسی و آب منطقه‌ای گروه‌های کارشناسی تشکیل می‌شود تا اطلاعاتبارندگی استان را باهم تطبیق کنند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان البرز با بیان اینکه برخی اوقات اختلاف آماری بین آب منطقه‌ای و هواشناسی بوده است، ادامه داد: با جلسات کارشناسی برگزار شده، اطلاعات تطبیق داده شد و ایستگاه ها مشخص شدند و قرار شد روزانه اطلاعات بین آب منطقه‌ای و هواشناسی مبادله شود.

وی با بیان اینکه این آمار واحد زیربنای برنامه‌ریزی و تعیین بودجه لازم است، اضافه کرد: براساس همین آمار تا کنونبارندگی در استان به 410 میلیمتر رسیده است.

پارسا با اشاره به برخورد با چاه های غیرمجاز و مدیریت منابع آبی در قالب طرح کشوری تعادل بخشی در البرز، اظهار داشت: در این طرح استان البرز رتبه نخست را در کشور کسب کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت سد طالقان 89 درصد و سد کرج 95 درصد پر است، افزود: در حال حاضر برای نخستین مرتبه در استان مشاوری به کار گرفته شده است که آمار تمامی منابع آب به آن داده می‌شود تا منابع مجاز از غیرمجاز شناسایی شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان البرزادامه داد: دردو سال و نیم گذشته یک هزار و 400 حلقه چاه غیرمجاز شناسایی و 340 دستگاه غیرمجاز حفاری چاه کشف و ضبط شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 22 مرداد 96، کد مطلب: 1490067:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین