پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: متخصصان فک و صورت به دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می‌‌کنند.

شعارسال: محمود رضا میری اظهار داشت: تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی مدارس باهدف ارتقا سطح سلامت دانش آموزان الزامی است.

وی با اشاره به اینکه تامین سلامت وظیفه‌ای است که با برنامه‌ریزی مدون کامل می‌شود، افزود: باتشکیل کارگروههای سلامت وامنیت غذایی ویژه مدارس ضمن برنامه‌ریزی برای فرهنگ سازی سواد سلامت می‌توانیم پیامهای بهداشتی را از طریق خود محصلین به خانواده‌ها انتقال دهیم که این مهم سلامت جامعه را بدنبال دارد.

میری به اقدامات موثر اداره کل آموزش و پرورش استان در زمینه همکاری در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اداره کل آموزش و پرورش استان در بحث سلامت دانش آموزان از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیشی‌گرفته که این نشان از اعتماد بیش از پیش مردم به نظام آموزش و سلامت کشور دارد.

وی اعتماد را یکی از اصول تامین سلامت مردم جامعه عنوان کرد و تصریح کرد: اعتماد نسبی مردم به سیستم سلامت با همکاری‌های بین بخشی بخصوص در 2 مجموعه ی آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی بیش از پیش محقق می‌شود.

دکتر میری با اشاره به تغذیه ناسالم در بعضی مدارس ادامه داد: تعیین تغذیه مصرفی مقاطع مختلف و اقلام مورد عرضه در بوفه مدارس باید تعریف شده و با نظارت کارشناسان تغذیه دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش باشد تا سلامت دانش آموزان در خطر نیفتد.

وی به حضور تیم جراحی پلاستیک در زاهدان جهت معاینه و جراحی ‌های مورد نیاز لب و کام اشاره کرد و گفت: باید بستری فراهم شود تا با کمک همه سازمانها این‌چنین کارهای خیر هر ساله در زمینه همه بیماریها استمرار داشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر 16 دی 1394، کدمطلب: 962815 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین