پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
شهردار تهران گفت: طی ۱۴ سال گذشته این اولین باری است که شهرداری و دولت هماهنگ سر کار هستند و قاعدتا این هماهنگی می‌تواند برای حل مشکلات شهر موثر باشد.

شعار سال: محمدعلی نجفی در اولین گفت‌وگوی خود با خبرنگاران اظهار کرد: نمی‌توان به‌طور دقیق گفت که چه اولویت‌هایی را باید در شهر پیگیری کرد، چرا که مسائل با یکدیگر مرتبط هستند.

وی تصریح کرد: مسائل شهر از جمله آلودگی هوا، ترافیک، بحث حمل و نقل با یکدیگر مرتبط هستند و باید تمام مسائل را مدنظر قرار بدهیم.

شهردار تهران گفت: بنده روز شنبه با حضور در دفتر کار خود اقدامات لازم را برای پیگیری موضوعات شهری انجام خواهم داد.

نجفی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر و آغاز سال تحصیلی قاعدتا باید برنامه‌های در استقبال از این ماه باشد و قطعا برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی افزود: افزایش سطح آرامش و آسایش از برنامه‌های اصلی خواهد بود و در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

شهردار تهران گفت: در آستانه هفته دولت این هفته را به تمامی دولتمردان بویژه رئیس‌جمهور و هیئت وزیران تبریک گفته و انشاءالله رئیس‌جمهور با کابینه جدید در دولت دوازدهم موفق باشند.

نجفی تصریح کرد: بعد از 14 سال اولین باری است که دولت و شهرداری هماهنگ خواهند بود و اینگونه نیست که البته در گذشته نیز اتفاقات خوبی در شهر نیفتاده باشد اما اختلاف نظرهایی بین شهرداری و دولت‌های گذشته بوده است.

وی ادامه داد: مسائل زیادی است که باید با ارگان‌های دولتی هماهنگ کنیم و بخش عمده‌ای از مباحث ما در این بخش خواهد بود.

شهردار تهران اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که باید طی سه ماه آینده به دقت بررسی شود، موضوع بدهی‌های دولت و شهرداری است که این موضوع به زودی به نتیجه خواهد رسید.

نجفی گفت: کارهای مشترکی با دولت ظرف سه ماه آینده خواهیم داشت و توافقنامه‌هایی را به امضا خواهیم رساند چرا که باید تکلیف هر یک از ارگان ها در بخش‌های مختلف مشخص شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در هیئت وزیران شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: این موضوع بستگی به نظر رئیس‌جمهور دارد و چنانکه درخواست شود بنده استقبال خواهم کرد. چرا که حضور بنده در جلسه هیئت وزیران می‌تواند بسیاری از مشکلات شهر را کاهش دهد.

شهردار تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از مدیران فعلی شهرداری تهران تغییر خواهند کرد، گفت: مدیرانی که شایستگی کامل و آمادگی لازم را برای ادامه مسئولیت داشته باشند در شهرداری خواهند بود که البته همه این مباحث باید طی هفته‌های آینده بررسی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 1 شهریور 96، کد مطلب: 1499983:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین