پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عوامل جنایت بخشداری "پیشین" شهرستان سرباز با اقدام مشترک نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی استان خبر داد.

شعار سالسردار محمد قنبری اظهار داشت: با اقدام مشترک نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی استان عوامل جنایت بخشداری "پیشین" که منجر به شهادت یک سرباز وظیفه ناجا و یک شهروند بلوچ شده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این دو نفر در بازجویی‌های به عمل آمده توسط ماموران انتظامی به جزئیات جنایت و به شهادت رساندن یک نیروی وظیفه ناجا و یک بسیجی اعتراف کردند و همچنین اعتراف کردند یک ماه پیش یکی از نیروهای وظیفه سپاه را به همین شیوه جنایت پیشین به شهادت رسانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دو نفر عامل جنایت در شهر پیشین دستگیر شده‌اند، در تشریح جزئیات حادثه بیان کرد: این دو نفر در پوشش ارباب رجوع وارد بخشداری پیشین شده‌اند و زمانی که از کنار سرباز وظیفه ناجا در حال عبور بودند وی را به صورت ناگهانی به ضرب چاقو به شهادت رساندند و در ادامه یکی از نیروهای بسیجی محلی که به صورت ارباب رجوع به بخشداری مراجعه کرده بوده را نیز شناسایی کرده به شهادت رساندند و از محل متواری شدند.

قنبری اضافه کرد: بلافاصله موضوع در دستور کار نیروهای انتظامی و سپاه قرار گرفت و در پی اقدامات به موقع مظنونان توسط نیروهای سپاه دستگیر شده و تحویل نیروی انتظامی شدند که با توجه به دلایل، مدارک و مستندات جمع‌آوری شده توسط ماموران ما به جنایت بخشداری پیشین اقرار کردند و جزئیات حادثه را تشریح کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: علت و انگیزه این جنایات هنوز به طور کامل مشخص نشده و در حال بررسی است که پس از روشن شدن از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم می‌رسد.

صبح روز سه‌شنبه 31 مردادماه بخشداری پیشین از توابع شهرستان سرباز توسط دو فرد ناشناس مورد حمله قرار گرفت که در پی این حادثه یکی از پرسنل وظیفه نیروی انتظامی و یک نیروی بسیجی بلوچ به شهادت رسیدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 3 شهریور 96، کدمطلب: 1501278 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین