پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
سوال و جواب زیر از میان مصاحبه 21 آذرماه 1385 مهندس تقی زاده خامسی معاون غلامحسین کرباسچی در شهرداری تهران و شهردار امروزِ مشهد با پایگاه اطلاع رسانی تبیان می باشد.
شعارسال: سوال و جواب زیر از میان مصاحبه 21 آذرماه 1385 مهندس تقی زاده خامسی معاون غلامحسین کرباسچی در شهرداری تهران و شهردار امروزِ مشهد با پایگاه اطلاع رسانی تبیان می باشد.

آیا از نیروهای آقای کرباسچی و یا خود آقای کرباسچی در دوره تصدی شورای شهر به عنوان یک نیروی عمرانی و اجرایی و مدیریتی استفاده خواهید کرد؟

تقی زاده :عوامل اجرایی دوره آقای کرباسچی همگی پیر شده اند حتی خود آقای کرباسچی هم پیر شده اند. من در آن دوران از اذان صبح الی 12 شب فعالیت داشتم اما در حال حاضر توان این فعالیت از من سلب شده به همین جهت باید امور به جوانان سپرده شود البته از راهنمایی و تجربه آنها باید استفاده کرد . شورا تشکیل شده تا حقوق شهروندی را تعریف کند. شورا یک مجلس محلی است.

حالا باید دید اعضای شورای شهر مشهد با همه شعارهایشان چگونه یک فردی را شهردار مشهد کرده‌اند که 11 سال پیش به گفته خودش توان فعالیت از او سلب شده اما حالا در یکی از پرکارترین مسئولیت‌ها آن هم در کلان‌شهر مهم مشهد می‌خواهد مشغول «شهر»داری کند.

شهردار فعلی مشهد ۱۱ سال پیش تو مصاحبش گفته من دیگه توان صبح تا شب کار کردن رو ندارم و باید میدون رو به جوان ها داد!

ولی انگار شورای فعلی مشهد بعد یازده سال رفته سراغش و گفته نه تو هنوز جوونی فقط داغی حالیت نیست!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت قاصدنیوز، تاریخ انتشار: 2 شهریور 1396، کدخبر: 9025 ، www.ghasednews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین