پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
فرماندار پلدشت گفت: برای بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های جدید شهرستان مرزی پلدشت افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شد.

شعار سال: اکبر عبداالله نژاد با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های عمرانی که در هفته دولت در شهرستان پلدشت افتتاح و کلنگ زنی شد اظهار داشت: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر 100 میلیارد تومان است.

وی افزود: از 31 پروژه عمرانی هفته دولت تعدادی افتتاح شدند و تعدادی از این پروژه‌ها نیز کلنگ زنی شد که در زمان‌های تعیین شده به بهره‌برداری خواهند رسید.

عبدالله نژاد در رابطه با پروژه‌هایی که افتتاح شده و مردم از آثار آن بهره‌مند شده‌اند گفت: از اقداماتی که انجام شده می‌توان به گاز رسانی، آبرسانی روستایی، آبیاری تحت فشار، مرکز خدمات جامع سلامت، طرح‌های عمران شهری و روستایی اشاره کرد که امسال در هفته دولت به بهره‌برداری رسیدند.

فرماندار پلدشت با اشاره به میزان اعتبار اختصاص داده شده به پروژه‌های عمرانی این شهرستان گفت: به نظر می‌رسد 100 میلیارد تومانی که به پروژه‌ها اختصاص یافته است کافی باشد و با این رقم انشالله تمامی پروژه‌ها را می‌توان به بهره‌برداری رساند.

عبدالله نژاد در رابطه با پروژه‌های مهمی که در دو سال آینده در پلدشت به بهره‌برداری می‌رسند اظهار داشت: از مهم‌ترین پروژه‌ها می‌توان به پروژه مهم گازرسانی، آبرسانی و مرکز خدمات جامع اشاره کرد که تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: 1508091، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین