پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
استاندار یزد در نشست ستاد استانی بزرگداشت دهه فجر با اشاره به ثبت‌نام قابل‌توجه داوطلبان برای مجلس خبرگان رهبری و به‌ویژه مجلس شورای اسلامی گفت: این اعلام آمادگی حداکثری کاندیدا‌ها از نقاط عزت و قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شعارسال : دومین نشست ستاد استانی بزرگداشت دهه فجر و ۳۷ سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری، فرمانداران، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور استاندار در امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و اعضای این ستاد در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

استاندار یزد در این جلسه ضمن گرامیداشت قیام خونین مردم قم و نقش مهم آن در بیداری ملت ایران اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در گوشه گوشه جهان شناخته‌شده است و به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بسیاری از ملت‌های دنیا از خواب غفلت بیدار و نظام‌های الهی و اسلامی در جهان تقویت‌شده‌اند.

سیدمحمد میرمحمدی ادامه داد: همه ملت ایران در پیروزی انقلاب نقش‌آفرین بودند و نظام متعلق به همه مردم است و شایسته نیست که یک قشر خاص یا گروه محدودی انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های آن را به نفع خود مصادره کنند.

میرمحمدی با اشاره به اینکه در ۳۷ مین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی باید به نکاتی توجه ویژه داشته باشیم؛ تصریح کرد: باز‌شناسی اندیشه‌ها، رفتار، اخلاق و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی و معرفی این آرمان‌ها و ارزش‌ها به نسل نوجوان و جوان است زیرا آشنایی با اندیشه‌های امام راحل نیاز امروز و آینده همه ما است.

استاندار یزد گفت: یکی از تأکیدات حضرت امام خمینی (ره) بر حفظ وحدت ملت بود زیرا بزرگ‌ترین مانع رشد، پیشرفت و ترقی کشور و عامل بدبختی جامعه تفرقه و نفاق است.

وی اظهار داشت: رهبری مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و اتحاد و انسجام ملت ایران پشت سر حضرت امام خمینی (ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی شد. 
میرمحمدی ادامه داد: امروز قانون اساسی میثاق ملی همه ما تلقی می‌شود که با آراء بالای مردم به تأیید رسیده و همه مردم به این قانون اساسی وفادار هستند.

عالیترین مقام اجرایی استان افزود: می‌بایست تداوم و استمرار انقلاب اسلامی را همواره مدنظر قرار دهیم و فراموش نکنیم‌‌ همان ویژگی‌های اتحاد، انسجام، ایثار و فداکاری اوایل انقلاب را در بین ملت ایران حفظ کنیم و بزرگداشت ستاد دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برای تحقق این مهم است.

وی تصریح کرد: نکته دیگر توجه به شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌هاست که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از این سرزمین اسلامی برای ملت ایران حماسه‌ای جاویدان آفریدند و به قیمت جان خود آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند.

میرمحمدی با اشاره به نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ضروری است که مراکز دانشگاهی و حرکت‌های جنبش دانشجویی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و باید روحیه بالندگی و این نقش زنده و با طراوت در بین دانشجویان و دانشگاه‌ها حفظ شود.


* ثبت‌نام حداکثری داوطلبان مجلس از نقاط قوت نظام است

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که کشورهای منطقه درگیر تلاطم، برادرکشی، مسلمان کشی و جنگ و خونریزی هستند دارای اقتدار و صلابت کم‌نظیری است و عنایت الهی همواره شامل حال ملت ایران بوده است. 
وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با انجام حرکت‌های تفرقه‌آمیز و اطلاع‌رسانی کاذب به مردم قصد دارند حضور مردم در این انتخابات را کم‌رنگ نمایند و اینکه مقام معظم رهبری به بحث نفوذ دشمن اشاره می‌کنند نشانه اهمیت بسیار زیاد این موضوع است.

عالیترین مقام اجرایی استان ادامه داد: مشارکت پرشور مردم همراه بااحساس تکلیف درصحنه انتخابات سپری مستحکم و قوی در برابر توطئه‌های فرهنگی و سیاسی کشورهای استکباری علیه انقلاب اسلامی است. 
میرمحمدی افزود: افزایش تعداد کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و ثبت‌نام و مشارکت پرشور آن‌ها نشانه اقتدار، عزت، قدرت سیاسی، فرهنگی و علمی نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید از همه‌کسانی که خود را در معرض انتخاب مردم برای خدمت به ملت ایران قرار داده‌اند تقدیر نمود. 
وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه شاهد اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین ، تاریخ انتشار دوشنبه 21 دی 1394 ، کد مطلب : 497934 : www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
0
مواظب باید بود حتی قشر خاص، دین خدا را مصادره به مطلوب نکنن. پناه بر خدای مهربان می بریم از شر شیاطین انس و جن
مدیر پایگاه با سلام
ضمن تشکر از مشارکت صورت پذیرفته،متذکر می گردد که رسانه عمومی ، جای دعواهای لفظی و تسویه حساب های سیاسی نبوده و محل تضارب آرا و گفتمان است.
 با احترام
سایت شعار سال
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین