پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابزار نفوذ را ترویج روحیه ناامیدی دانست و گفت: دشمن سعی می کند بین اقشار جامعه جو ناامیدی ایجاد کند، البته مشکلات وجود دارد، اما ناامیدی کار شیطان است.

شعار سال: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره 136 شهید والامقام شهرستان رضوانشهر و در جمع مردم ولایتمدار شیعه و سنی در مصلای بقعه حضرت امینالسلطان غریبنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به موضوع قدرت در دنیای سیاست اشاره و اظهار کرد: یک زمانی گفته بودند قدرت فقط دست آمریکاست و یک زمان میگفتند که قدرت جهانی، دو قطبی است و امروزه نیز گفته میشود انتقال قدرت در جهان بصورت چند قطبی است.

وی انتقال قدرت در ایران را از نوع انتقال قدرت از دولت به مردم دانست و گفت: این اتتقال قدرت یک انتقال قدرت الهی است که در آن مردم تحت زعامت ولی امر مسلمین خود مقدرات کشور ایران اسلامی را رقم میزنند.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان خود به مقوله نفوذ اشاره و تصریح کرد: بهترین و کم هزینهترین راه نفوذ برای دشمن، نفوذ فرهنگی است؛ چرا که خاکریز دشمن نه در کشور خودش بلکه در کشورهای دیگر است.

اسماعیلی یکی از ابزارهای نفوذ دشمن را استحاله سیاسی دانست و گفت: دشمن سعی دارد در این استراتژی نفوذ دولت ما را کارآمد بخواند و باعث فاصله و جدایی بین دولت و ملت گردد که هیچوقت هم موفق نخواهند شد.

وی ابزار نفوذ را ترویج روحیه ناامیدی دانست و گفت: دشمن سعی میکند بین اقشار جامعه جو ناامیدی ایجاد کند، البته مشکلات وجود دارد اما ناامیدی کار شیطان است.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر مسائل نفوذ را شکاف مذهبی دانست و گفت: دشمن میخواهد از طریق شکاف مذهبی و اختلاف بین شیعه و سنی در واقع هویت دین اسلام را خدشهدار کند و دین ما به خطر بیافتد که مسلمین جهان باید مثل ملت بزرگ ایران آگاه و بیدار باشند.

اسماعیلی به آمادگی کامل نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: امروز بحمدالله فرزندان غیور ایران زمین در نیروهای مسلح از چنان اقتداری برخوردار هستند که حتی یک لحظه اجازه نخواهند داد که دشمنان ایران اسلامی نگاه چپ به مرزهای آبی، خاکی و دریایی ما بیاندازند.

وی تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله) را بسیار مهم دانست و گفت: گوش به فرمان ولی فقیه بودن باعث شکستناپذیری نظام شده است و این ولایتمداری جمهوری اسلامی ایران را بیمه نموده است.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان خطاب به مردم رضوانشهر خاطرنشان کرد: درود خدا بر 136 شهید شهرستان رضوانشهر اعم از شیعه و سنی و خانوادههای معظم ایشان، درود خدا بر مسئولین شهرستان و درود خدا بر مردم شریف و قهرمان رضوانشهر که چنین یادواره باشکوهی را برگزار نمودند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394، کد مطلب: 94110200578 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین