پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
امام جمعه بروجرد گفت: امروز آمریکا، اسرائیل و مزدوران دست نشانده آنان در منطقه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دچار بحران شده اند.

شعارسال: حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز دوشنبه در نشست برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر در سالن جلسات فرمانداری ویژه بروجرد افزود: پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دلیل دشمنی برخی کشورهای قدرتمند جهان است زیرا آنان از اقتدار و نفوذ روز افزون نظام اسلامی ایران هراس دارند.

وی جمهوری اسلامی ایران را مستقل ترین نظام سیاسی جهان خواند و گفت: دستورات اسلام و قرآن سرلوحه این نظام مقدس است.

امام جمعه بروجرد مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: 30 انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در ایران اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: مردم ایران با روحیه اعتماد به نفس و خودباوری که از امام خمینی(ره) به ارث برده اند، می توانند بسیاری از عقب ماندگی های کشور را برطرف کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی گفت: در جریان شهادت شیخ نمر و تهدیدات عربستان سعودی، کشورهای اروپایی و آمریکایی اعلام کردند که عربستان نمی تواند در مقابل ایران مقاومت کند.

وی همدلی و همزبانی دولت و ملت حول محور ولایت فقیه را عامل تمام موفقیت های ایران دانست و افزود: ولایتمداری ملت و برکت خون شهدا دلیل عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بروجرد با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: این ایام مبارک باید به بهترین نحو ممکن گرامی داشته شوند.

وی دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: جوانان و نوجوانان با آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی متوجه می شوند که ایران از نهایت ذلت در دوران شاهنشاهی به اوج عظمت پس از انقلاب اسلامی رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی استقلال و آزادی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی خواند و گفت: ایران قبل از انقلاب به کشورهای ابرقدرت و سلطه گر دنیا وابسته بود و استقلال برای ملت معنایی نداشت.

وی گفت: ملت ایران با انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) خود را از دست کشورهای سلطه گر و استعمارگر جهان نجات دادند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار خبر 21 دی 1394، کدمطلب: 448404، www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین