پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۱۹۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
رئیس اتاق تعاون استان زنجان از اعزام هیأت 18 نفره تجاری اتاق تعاون استان به ترکیه خبر داد.

شعار سال: احمد نصیری امروز اظهار کرد: از آغاز سال جاری یک هیأت از اتاق تعاون استان زنجان به گرجستان اعزام شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

وی با اشاره به اینکه هدف از اعزام هیأت تجاری به کشورهای مختلف آشنایی با فعالان اقتصادی کشور مقصد بوده است، تصریح کرد: قرار است، طی روزهای آینده نیز یک هیأت با همین هدف به ترکیه اعزام شود.

رئیس اتاق تعاون استان زنجان با بیان اینکه هیأت تجاری اعزامی به ترکیه متشکل از 18 نفر است، تصریح کرد: این هیأت با هدف آشنایی با طرح‌ها و مدل‌های روز کفش دنیا همچنین آشنایی با تکنولوژی‌های جدید تولید کفش و خرید آن به ترکیه اعزام خواهند شد.

نصیری با اشاره به اینکه هیأت تجاری اعزامی به ترکیه24 تا 27 آبان‌ماه سال جاری همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی کفش AYSAF متشکل از تولید کنندگان و فروشندگان داخلی به کشور مقصد اعزام خواهند شد، گفت: آشنایی با فعلان اقتصادی و حضور در نمایشگاه از اهداف اعزام این هیأت تجاری است.

وی تصریح کرد: ارتباط با تأمین کنندگان مواد اولیه، آشنایی با نحوه بازاریابی مدرن در سطح جهانی و آشنایی با شیوه‌های جدید غرفه چینی و بسته‌بندی از دیگر اهداف اعزام هیأت تجاری مذکور به ترکیه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس(استان زنجان)، تاریخ 2 مهر 96، کد مطلب: 13960701001706: www.zanjan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین