پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۱۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
‌رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: میزان تحویل گندم به سیلوهای سیستان و بلوچستان به بیش از 76 هزار تن رسید.

شعار سال: ‌رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: میزان تحویل گندم به سیلوهای سیستان و بلوچستان به بیش از 76 هزار تن رسید.

 ‌رضا نجفی افزود: تحویل گندم به سیلوهای استان از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است و تا پایان مهر ادامه دارد.

نجفی با بیان این که خرید گندم از کشاورزان، روزهای پایانی خود را می گذراند، گفت: بیشترین میزان خرید گندم در سال زراعی جاری مربوط به شهرستان های ایرانشهر و دلگان بوده است.

وی میزان برداشت گندم را امسال در سیستان و بلوچستان حدود 200 هزار تن بیان کرد.

نجفی افزود: 86 درصد مطالبات کشاورزان از محل فروش گندم، به میزان 830 میلیارد ریال به آنان پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان همچنین گفت: بکارگیری تکنولوژی روز تولید محصولات کشاورزی در استان در حال نهادینه شدن است.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان دارای پتانسیل ها و قابلیت های بیشماری در بخش کشاورزی خصوصاً تولید محصولات گلخانه ای بوده که با توجه به میزان بالای عملکرد، کاهش میزان مصرف آب و همچنین تولید محصولات خارج از فصل در این واحدها، افزایش واحدهای تولید محصولات گلخانه‌ای حائز اهمیت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با تاکید بر بیمه کردن محصولات کشاورزی افزود: در صورتی که سطح زیر کشت بیشتری در استان بیمه شود، به همان نسبت میزان غرامت پرداختی افزایش خواهد یافت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روی آوردن به کشاورزی دانش بنیان یکی از مهمترین برنامه‌های این بخش در استان است، گفت: برای استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود و قابلیت‌های بسیار بالا در بخش کشاروزی استان باید از دانش و علم جوانان بومی تحصیل کرده بهره گرفت.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی و تولید کیفی محصولات کشاورزی و ارگانیک گفت: دولت برای پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی هیچ گونه محدودیتی ندارد و فعالان این بخش می‌توانند بهترین بهره را از این ظرفیت‌ها ببرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 11 مهر 96، کدمطلب:96071105308، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین