پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۴۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه زنده نگه‌داشتن محرم و عاشورا سبب حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی می‌شود بر تداوم ترویج فرهنگ عاشورایی، جهادی و انقلابی در جامعه تأکید کرد.

شعار سال: حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز دهه دوم محرم اظهار کرد: عاشورا و محرم تمام نشدهچراکه بخش مهمی از پروژه‌ای که امام حسین(ع) در کربلا رقم زد و با خطبه‌های زینب کبری(س) ادامه یافت هنوز هم باید دنبال شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: جنگ سخت در عاشورا تمام شد اما جنگ نرم و مقابله با تهاجم دشمنانی که ارزش‌های انقلابی و اسلامی ما را به نشانه گرفته است باید ادامه داشته باشد.

وی گفت: دشمن در تلاش است تا جوانان ما را از دین و سیره اهل‌بیت(ع) دور کند اما تمام توطئه‌های دشمنان با حفظ محرم و با حضور جوانان در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین نقش بر آب می‌شود.

وی بابیان اینکه امروز فرهنگ عاشورا عمق پیداکرده و گسترش‌یافته است، عنوان کرد: خطبه‌های عاشورایی زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) به مردم بصیرت افزایی و جهان‌بینی داد تا در جبهه جنگ نرم به‌درستی با دشمن بجنگیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه جبهه حق با گفتار همراه با شجاعت، صراحت و قاطعیت زینب کبری(ع) امتداد یافت، افزود: این ابر زن عاشورا توانست کاری کند تا عاشورا ماندگار شود و افکار مسموم معاویه رنگ ببازد .

شهید حججی نتیجه مکتب عاشورایی است

حجت‌الاسلام یعقوبی با تأکید بر اینکه تکلیف مابعد از عاشورا باید تداوم راه زینب(س) باشد، عنوان کرد: آنانی که مانده‌اند باید زینبی باشند و فرهنگ عاشورایی، جهادی و انقلابی را زنده نگاه‌دارند.

وی گفت: روحیه انقلابی در ایران اسلامی است که توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و سببشد تا دشمن فکر نکند نسبت به انقلاب سست شده و به ارزش‌های انقلابی بی‌اعتنا هستیم.

وی عنوان کرد: شهید حججی امروز نمونه‌ای از عاشورا است که به همه ما نشان داد در این زمان هممی‌شود با ادامه راه امام حسین(ع)، سر داد اما تن به ذلت نداد.

امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه نتیجه عاشورا شهید حججی‌ها هستند، تصریح کرد: کار شهید حججی معجزه جاری انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه شهید حججی نماد نسل انقلابی است افزود: عاشورا باید با جوانان امروز ما پررنگ باقی بماند.

توطئه امروز دشمن، ترور شخصیتی مسئولان عالی نظام است

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به انتشار اخبار کذب و شایعه‌پراکنی سایت ضدانقلاب آمد نیوز علیه مسئولان عالی نظام، گفت: این روزها شایعاتی علیه برخی مسئولان در بعضی سایت‌های خائنانه دشمنان دیده می‌شود که مردم باید هوشیار باشند.

وی با تأکید بر اینکه این شبکه مزدور که جعل سند می‌کند، اخبار کذب را انتشار می‌دهد، گفت: اگر فاسقی خبری منتشر کرد، آن را زودباور نکنید و در مورد آن تحقیق کنید.

وی اظهار کرد: در سال ۶۰ دشمن برای حذف مسئولان نظام ترور شخصی انجام می‌داد و امروز این توطئه با ترور شخصیتی در حال پیاده‌سازی است.

نماینده ولی‌فقیه بابیان اینکه آمد نیوز یک سایت بهایی است و از سوی کشورهای خائن همچون اسرائیل حمایت مالی می‌شود، تأکید کرد: در برابر شایعات و اخبار کذب هوشیار باشید و هر سخنی را در جامعه نشر ندهید.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی، امنیت را زیرساخت توسعه دانست و افزود: نیروهای نظامی و انتظامی امنیت آفرینان کشور ما هستند که دو خواسته مردم که اجرای قانون و برخورد درست است را سرلوحه عمل خوددارند.

وی اشاره‌ای نیز به ۱۹ مهرماه و سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی داشت و عنوان کرد: این سفر پر خیروبرکت، آثار و نتایج بسیار زیادی در توسعه مادی و معنوی استان بر جای گذاشت.

وی ضمن دعوت از مردم مرکز خراسان شمالی برای حضور در مراسم تجلیل از سفر رهبری که ۱۹ مهرماه جاری در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می‌شود، افزود: هرکه در این مراسم حضور پیدا کرد انقلابی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 14 مهر 96، کد مطلب: 4105939: www.mehrnews.com



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
مردم این روحیه را دارند ولی متاسفانه برخی افراداز روحیه انقلابی به روحیه اختلاسی مهاجرت کرده اند
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
یکی باید به خودتون بگه مردم الان دیگه به هیچی اعتقاد ندارن
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین