پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: بیستمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی روز گذشته همزمان با دیگر استان‌های کشور در ۶۰۰۰ مدرسه و در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

شعار سال: علیرضا نخعی اظهار داشت: بیستمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی روز گذشته همزمان با دیگر استان‌های کشور در 6000 مدرسه 19 شهرستان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 7000 دانش‌آموز در مدارس مختلف سطح استان نامزد انتخابات شوراهای دانش‌آموزی بودند و در یک رقابت جذاب نمونه کوچکی از حضور در انتخابات را تجربه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت دانش‌آموزان نقش مهمی در زمینه توانمندی و افزایش قدرت تصمیم‌گیری آنها در فعالیت های اجتماعی دارد، افزود: از آنجا که اجتماعی کردن دانش‌آموزان از مهمترین اهداف تعلیم و تربیت است، ایجاد تشکل‌ها و شوراهای دانش‌آموزی از جمله شیوه‌های گرایش این قشر به فعالیت‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

نخعی بیان کرد: منتخبین دانش‌آموزان در قالب شورای دانش‌آموزی نسبت به حقوق اجتماعی خود و بهره‌برداری صحیح از آن و همچنین احترام به حقوق دیگران آگاهی کسب می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مدرسه مکانی برای یادگیری مهارت‌های زندگی و اجتماعی است، ادامه داد: انتخابات شورای دانش‌آموزی با هدف پرورش روحیه همکاری، تعاون، همفکری، تحمل نظرات و افکار متفاوت و مسئولیت‌پذیری و تصمیم‌گیری برگزار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 4 آبان 96، کد مطلب: 1556625:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین