پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
سرپرست اوقاف خرم‌آباد از جذب ۳۰ خادم افتخاری برای امامزادگان زیدبن علی(ع) و عبدالله(ع) خرم‌آباد خبرداد.

شعار سال: حجت‌الاسلام فضل‌الله نجفی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌آباد از جذب ۳۰ خادم افتخاری برای امامزادگان خرم‌آباد خبرداد و گفت: ۳۰ خادم افتخاری برای دو امامزاده شهر خرم‌آباد امامزاده زیدبن علی(ع) و امامزاده عبدالله(ع) جذب شده است.

وی افزود: معرفی هیئت‌امنا برای امامزادگان خرم‌آباد و چگنی که فاقد هیئت‌امنا بودند نیز توسط اوقاف این شهرستان انجام گرفت و برای برخی از امامزادگان نیز که هیئت‌امنا داشتند اما حکم آنها به پایان رسیده بود، احکام جدید صادر و یا تمدید شد.
حجت‌الاسلام نجفی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه جزءخوانی قرآن و برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم در بقاع متبرکه خرم‌آباد ازجمله امامزه زیدبن علی و امامزاده عبدالله(ع)، اضافه کرد: در طرح تربیت حفظ قرآن طی امسال یک‌هزار و ۹۵۰ نفر ثبت‌نامی داشتیم که ۴۵۰ نفر آنها با همکاری اداره‌کل زندان‌های لرستان و خرم‌آباد انجام گرفت.
سرپرست اوقاف و امور خیریه خرم‌آباد در ادامه به برگزاری مرحله شهرستانی و استانی مسابقات سراسری قرآن‌‌کریم اوقاف و امور خیریه در استان اشاره کرد و گفت: این مسابقات در رده سنی افراد ۱۸ سال به بالا توسط اوقاف انجام گرفت و مسابقات گروه سنی ۱۸ سال به پایین نیز به آموزش و پرورش واگذار شده است.
نجفی در ادامه در رابطه با برنامه‌های هفته وقف، گفت: وقف یکی‌از سنت‌های پیامبر اکرم(ص) است که آن حضرت بر انجام این سنت نیکو تاکید فراوانی کرده است.
وی افزود: نواختن زنگ وقف در مدارس شهرستان خرم‌آباد، غبارروبی و عطرافشانی بقاء متبرکه، برپایی خیمه‌های وقف، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مراسم ویژه شهادت امام رضا(ع)، نشست «یاوران وقف» و نیز تجلیل از یاوران وقف، اهم برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه خرم‌آباد طی هفته وقف خواهد بود.
حجت‌الاسلام نجفی به برگزاری گفتمان «وقف در قرآن» و همچنین همایش «لبیک یا رسول‌الله(ص)» در اولین روز هفته اشاره کرد و ادامه داد: عصر شنبه، ۲۷ آبان نیز در سومین روز از هفته وقف محفل انس با قرآن در امامزاده زیدبن علی(ع) خرم‌آباد برگزار می‌شود.
سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه خرم‌آباد به برگزاری مراسم ویژه شهادت امام رضا(ع) در روز یک‌شنبه، ۲۸ آبان اشاره و خاطرنشان کرد: غباررویی امامزاده زیدبن علی(ع) و تجلیل از عروس بی‌بضاعت در روز دوشنبه، ۲۹ آبان هم‌زمان با پنجمین روز از هفته وقف در دستور کار برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌آباد قرار دارد.
وی با بیان این‌که طی روز سه‌شنبه، ۳۰ آبان، هم‌زمان با ششمین روز هفته وقف، «زنگ وقف» در مدارس شهرستان خرم‌آباد نواخته می‌شود، عنوان کرد: نشست یاوران وقف قرآن با حضور طلاب و تجلیل از یاوران وقف نیز روز چهارشنبه، یکم آذرماه به اهتمام اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام نجفی تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌آباد در اجرای طرح‌های «نشاط معنوی» و «آرامش بهاری» که همه ساله از سوی اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، رتبه برتر کشوری را در سال‌جاری کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی قرآن ، تاریخ انتشار 28 آبان 96، کدمطلب:۳۶۶۴۶۳۸، www.ikna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین