پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
سپاه لرستان با تمامي امکانات و تجهيزات نيروهاي خود در مناطق زلزله زده کار مي کند خبرگزاري آريا- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در اولين روز هاي حادثه تلخ زلزله کرمانشاه با سرکشي هايي مداوم ، مستمر در کنار مردم همواره حضور داشته اند.

شعار سال: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در اولين روز هاي حادثه تلخ زلزله کرمانشاه با سرکشي هايي مداوم ، مستمر در کنار مردم همواره حضور داشته اند.سردار مرتضي کشکولي اظهار داشت : سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در کنار مردم و دولت از همان روز هاي اول با اعزام تيم هاي امدادي و آور برداري حضور قوي را در منطقه آسيب ديده داشته است.

وي با اشاره به اينکه سپاه لرستان کار خدمات رساني را به اين مناطق به سه قسمت دسته بندي کرده است افزود: يک هدف امداد و نجات و کمکم به آور برداري که براي بخش امدادي دستگاه لودر ؛ جرثقيل ؛ آب پاش و ... 5 دستگاه آمبولانس ؛ به همراه پزشک تخصصي و عمومي اعزام شدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اسکان مردم زلزله زده عنوان کرد: محيتاجي از جمله آب ؛ غذا ،پتو ، چادر و وسيله هاي مورد نياز تهييه و توزيع شده است.

سردار کشکولي با بيان اينکه تيم هاي درماني در روستا مشکلات مردم را بررسي و حل مي کنند گفت : در مرحله دوم خدمات رساني هستيم که براي اسکان زلزله زدگان حدود 50 کانکس توسط خيرين استان لرستان و شهرستان ها پاي کار آمده اند و ساخته شده و بخشي که تامين شده است در منطقه هست بخشي ديگر هم ارسال مي شو د همچنين 33 کانکس ديگر هم توسط يک فرد خير از تهران به روستاي تپه کبود اهدا شده است.

وي با اشاره به اينکه حدود 120 کانکس بناست توسط قرارگاه خاتم ساخته شود خاطر نشان کرد: در بخش ساخت و ساز خانواده هايي که تحت پوشش بهزيستي بوده اند حدود 25 تا ساختمان که خيرين و گروه جهادي و بسيج سازندگي کار ساخت اين منازل را به عهده گرفته اند .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با تاکيد براينکه دراسکان دائم کمک خيرين ،مردم در بخش مصالح رامي طلبد تصريح کرد: سپاه لرستان با تمامي امکانات و تجهيزات نيروهاي خود پاي کار آمده است.

وي با بيان اينکه از مرحله اسکان موقت چادر تا مرحله اسکان دائم مردم مناطق زلزله زده وتا هر زماني که طول بکشد، زمان ببرد در منطقه خواهيم بود گفت : بايد به همه نياز هايي که مربوط به زلزله بوده يا آنچه که نياز بوده و حتي مربوط به زلزله نبوده وماند مشکلاتي مانند بيکاري اشتغال يا بيماري و ..... در کنار مردم هستيم و خواهيم بود.

سردار کشکولي با تاکيد بر اينکه اين قرارگاه يک ظرفيت قوي براي خدمت رساني خواهد بود گفت : سپاه لرستان با کمک دولت ، مردم ، خيرين به خسارت ها و مشکلات روحي و جسمي مردم اين مناطق مي پردازد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار 14 آذر 96، کدمطلب:20171205115334604، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین