پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹
مسئولان بارها وعده افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی را که به مردم عجب شیر داده‌ بودند هیچ وقت عملی نشد .

شعار سال: در بازدیدهای مکرر از این پروژه ملی، مسئولان دولت یازدهم وعده های بسیاری در سال۹۳ و ۹۴ دادند حال اگر وعده مسئولان در سال جاری را بررسی کنیم متوجه وعده های عملی نشده مسئولان شهرستان عجب شیر برای افتتاح این پروژه ماندگار در شهر عجب شیر خواهیم بود.

وعده هایی که محقق نشد

روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در تاریخ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ در گزارش خبری خود نوشت : قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در امور دانشگاههای علوم پزشکی روند پیشرفت فیزیکی ساخت بیمارستان۶۴ تختخوابی شهرستان عجب شیر را نامطلوب دانست.

وی ابا اشاره به اینکه پیمانکار فعلی طبق ماده ۴۸ لغو قرار داد خواهد شد و پیمانکار جدیدی معرفی خواهد شد گفت:هیچ گونه مشکل اعتباری جهت ساخت بیمارستان شهرستان عجب شیر وجود ندارد و این پروژه تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید .

عجب‌شیر از حداقل زیرساخت‌های درمانی محروم است

فرماندار عجب شیر : عجب‌شیر از حداقل زیرساخت‌های درمانی محروم است

در تاریخ ۹۴/۰۱/۱۷ در نشست بررسی وضعیت عملیات اجرایی بیمارستان در دست ساخت شهرستان عجب‌شیر با بیان اینکه در این شهرستان حداقل زیرساخت‌های درمانی وجود ندارد، اظهار داشت: : با توجه به عمل نکردن به تعهدات این پروژه، بر اساس ماده ۴۸ پیمانکار قبلی خلع ید و پیمانکار جدید معرفی شد.

فرماندار عجب‌شیر از واگذاری بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان عجب‌شیر به پیمانکار جدید خبر داد و گفت: در سال‌جاری با تعهد پیمانکار عملیات ساختمانی تمام می‌شود.

وی از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان جدید امام خمینی (ع) عجب‌شیر در سال جاری خبر داد و افزود: بیش از ۲۰ میلیارد ریال نیز تجهیزات ساختمانی از سال گذشته خریداری شده که در سال‌جاری با تعهد پیمانکار عملیات ساختمانی تمام خواهد شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی : ۳۰۰ درصد اعتبار به بیمارستان عجب شیر در سال ۹۴ افزایش می یابد

معاون وزیر راه و شهرسازی روز جمعه در مورخه ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ بازدید از بیمارستان در دست احداث عجب شیر افزود: پیمانکار این پروزه نتوانسته به تعهدات خود عمل کند گفت : طبق ماده ۴۸ این پیمانکار خلع ید شده و تا ظرف ۲ هفته آینده پیمانکار جدید معرفی خواهد شد .

وی ادامه داد : در لایحه بودجه ۹۴ اعتبار این پروزه بیمارستان جدید شهرستان عجب شیر ۳۰۰ در صد افزایش یافته است افزود : در سال ۹۴ تحول عظیمی در پیشرفت فیزیکی این بیمارستان ایجاد خواهد شد که جنبه ی کاری را افزایش داده و بخش سلامت در شهرستان عجب شیر متحول خواهد شد

استاندار آذربایجان شرقی :بیمارستان عجب شیر باید تا دو سال آینده تکمیل شود

استاندار آذربایجان شرقی در سفر یک روزه روز یک شنبه از افتتاح بیمارستان جدید عجب شیر تا پایان سال ۹۶ خبر داد .

وی در خصوص برخی مشکلات موجود در این شهرستان گفت: یکی از این مشکلات به بخش بهداشت و درمان شهرستان مربوط می شود که باید در این خصوص هر چه زودتر شاهد تکمیل بیمارستان جدید عجب شیر باشیم که امیدواریم تمهیدات لازم برای تکمیل آن تا پایان سال ۹۶ اندیشیده شود.

نتیجه گیری :

مشکل بیمارستان عجب شیر و عدم افتتاح آن با توجه به وعده‌های داده شده در میان مردم تبدیل به یک سریال‌ تلویزیونی شده است.

این امر باعث اعتراض مردم و حساسیت برای تکمیل بیمارستان جدید این شهرستان شده که وعده افتتاح آن در اواخر سال ۹۱ -۹۲ ۹۳- ۹۴ از سوی مسئولان عملی نشد.

آیا این‌بار هم وعده استانداری اذربایجان شرقی مبنی بر افتتاح بیمارستان جدید عجب شیر تا پایان ۹۶ وعده سر خرمن خواهد بود و یا سال ۹۶ خواب و رؤیاهای اهالی این شهرستان تعبیر خواهد شد.

با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار:10مرداد1394، کدمطلب: 408801،www.dana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
از اولش فکر نمیکردین که وعده میدین واقعا که همش یا بودجه ندارین یا مدیریت درست ندارین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین