پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۷۲۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: از ابتدای آغاز طرح صدور کارت هوشمند ملی تاکنون در این استان ۷۱۹ هزار کارت صادر شده است و از این لحاظ رتبه چهارم کشور را داریم.

شعار سال: محسن آقایی امروز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که به مناسبت گرامیداشت روز ملی ثبت احوال برگزارشد، به ارائه گزارشی از عملکرد۸ ماهه امسال این اداره کل پرداخت و گفت: در هشت ماهه امسال تعداد واقعه ولادت به ثبت رسیده در استان ۲۰ هزار و ۴۵۴ واقعه بوده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته یک درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان ولادت ثبت شده در استان مربوط به شهرستان بانه و کمترین هم سروآباد است، عنوان کرد: تعداد ولادت ثبت شده پسران ۱۰ هزار و ۵۵۴ و دختران هم ۹ هزار و ۹۰۰ واقعه بوده است.

وی اظهارداشت: در این مدت میزان واقعه وفات در استان هم ۴ هزار و ۸۷۵ واقعه بوده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۵.۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال کردستان ادامه داد: بیشترین میزان واقعه وفات مربوط به شهرستان بیجار و کمترین هم مربوط به شهرستان بانه است.

آقایی اضافه کرد: تعداد وفات ثبت شده مردان ۲ هزار و ۷۶۹ واقعه و تعداد وفات ثبت شده زنان هم ۲ هزار و ۱۰۶ واقعه است.

وی به میزان صدورکارت هوشمند ملی دراستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۷۱۹ هزار کارت هوشمند ملی دراستان صادر شده که از این میزان ۱۰۴ هزار کارت در هشت ماهه امسال صادر شده است.

وی با اعلام اینکه کردستان چهارمین استان کشور در صدور کارت هوشمند ملی است، بیان کرد: ۵۸ درصد از جمعیت واجد شرایط داشتن کارت ملی دراستان دارای کارت ملی هوشمند شدند.

مدیرکل ثبت احوال کردستان بیان کرد: افراد ۱۵ سال به بالا تا پایان امسال فرصت دارند که نسبت به تعویض کارت ملی و صدور کارت هوشمند خود اقدام کنند.

آقایی اظهارداشت: برای سالمندان و معلولان و کسانی که توانایی حضور در مراکز پستی برای صدور کارت هوشمند ملی خود را ندارند اقدام به راه اندازی اکیپ های سیار درخواست کارت هوشمند کردیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 29آذر 96، کدمطلب:4177819، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین