پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
‌مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: مزیت‌های شهرستان آستارا برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری دریایی مناسب است.

شعارسال: ‌مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: مزیت‌های شهرستان آستارا برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری دریایی مناسب است.

مهندس حسین چراغی در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا ‌اظهار کرد: همزمان با امضای تفاهمنامه توسعه گردشگری دریایی بین سازمان بنادر و دریانوردی و هلدینگ سیاحتی و حمل و نقل پارسیان‌، سرمایه گذاران بخش خصوصی ‌طی دو روز گذشته از بنادر انزلی‌، چمخاله و آستارا در استان گیلان بازدید کردند.

وی در ادامه به تبیین ظرفیت‌های بندر آستارا اشاره کرد و افزود: شهرستان مرزی بندر آستارا به دلیل دسترسی به کشورهای حاشیه خزر به ویژه باکو در کشور آذربایجان و همچنین دسترسی به جامعه هدف در غرب کشور از مزیت‌های خوبی برای ایجاد زیر‌ساخت‌های گردشگری دریایی برخوردار است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های گردشگری استان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد، ادامه داد: از فرماندار، شهردار و سایر مسئولان آستارا تقاضا می‌رود تا از ظرفیت‌های بخش خصوصی که توسط سازمان بنادر معرفی شده است، به خوبی استفاده کنند.

در راستای معرفی بنادر استان گیلان به بخش خصوصی، جمعی از سرمایه گذاران از ظرفیت‌های موجود بندر آستارا بازدید کردند و با مزیت‌های سرمایه گذاری در آن آشنا شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5 دی 1396، کدخبر: 96100502322، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین