پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
فضای تعاونی های پره صیادی گیلان با اجرای استانداردهای لازم قابلیت اقامت گردشگری پیدا می‌کنند.

شعار سال: رضا علیزاده وجود فضای 66 تعاونی پره صیادی در ساحل استان که نیمی از سال بلااستفاده است را فرصتی مناسب جهت توسعه گردشگری دریایی و اقامت گردشگران در این مناطق دانست.

وی ادامه داد: اجرای استانداردسازی در محدوده شرکت‌های پره صیادی می‌تواند گام مهمی در جهت تحقق خدمات گردشگری در نوار ساحلی باشد و تبدیل واحدهای اقامتی این تعاونی‌ها به خانه مسافر موجب درآمدزایی صیادان، ایجاد اشتغال و نیز توسعه گردشگری در نوار ساحلی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان خواستار تشکیل کمیته فنی برای بررسی طرح مذکور شد و بر ضرورت تسریع پیگیری‌ها تأکید کرد.

در این نشست مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان و ادارات شیلات، آب منطقه‌ای، محیط‌زیست، اماکن و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حضور داشتند.

با اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري گيلان شهر، تاریخ انتشار دوشنبه 4 آبان 1394، كد مطلب: 23083: www.gilanshahr.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین