پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از فعالیت 120 هزار واحد صنفی و چهار هزار و 500 واحد مشاور املاک در استان خبر داد.
شعار سال: جعفرصادق اسکندری در همایش استانی مشاوران املاک آذربایجان غربی اظهار کرد: نقش اصناف در اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت بوده بطوریکه آنچه آمار و ارقام نشان می دهند حدود 17 تا 20 درصد تولید ناخالص داخلی توسط واحدهای صنفی فعال در کشور تولید می شود.

وی گفت: در بعد اشتغال نیز بیشترین اشتغال موجود در سطح کشور و به تبع آن در استان آذربایجان غربی متعلق به بخش اصناف است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی به فعالیت حدود 120هزار واحد صنفی در سطح استان آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: بالغ بر چهار هزارو 500 واحد از این تعداد متعلق به مشاوران املاک می باشد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت مشاوران املاک تصریح کرد: این صنف به دلیل معاملاتی که انجام می دهد تاثیر مستقیمی در بنیان اقتصادی خانواده ها دارد به همین خاطر شرایط فعالیت در این واحد ها بسیار حائز اهمیت است که بایستی به آنها توجه شود.

اسکندری متعهد بودن، معتمد بودن را از جمله ویژگی های لازم برای افراد فعال در این حرفه عنوان کرد و افزود: توجه به مبانی قانونی در تدوین قراردادها از یگر نکات قابل توجه در این عرصه است که باید رعایت شود.

وی صدور کارت شناسایی برای شاغلین در این عرصه و همچنین بحث بروز کردن اطلاعات حرفه ای و داشتن کد رهگیری در اتحادیه ها را نیز جز الزامات این حرفه دانست .

رئیس صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از جلوگیری فعالیت واحدهای بدون پروانه کسب در استان نیز خبر داد و افزود: با توجه به صدور الکترونیکی قراردادها مشاران املاک باید در این زمینه مهارت‌های لازم را کسب کنند.

اسکندری با اشاره به برخی مسائل و مشکلات اقتصادی کشور نیز افزود: امیدواریم این رکودی که در بخش ساخت و سازها، فولاد، ساختمان و ..وجود دارد با اجرای برجام بخشی از آنها رفع شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبري اروم نیوز، تاریخ انتشار: يکشنبه 20 دی 1394، کد مطلب: 244841، www.uromnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین