پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۰۱۱۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال جاری حدود ۳۲۸ تن فندک جیبی به کشور وارد شده است.

شعار سالآمار مقدماتی گمرکاز تجارت خارجیهشت ماهه نخست سال جاری، حاکی از آن است که در این مدت حدود ۳۲۸ تن فندک جیبی و اجزای آن از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجمفندکبه کشور، یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۳۴۴ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۴۴۷ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

گفتنی است فندک‌ها در هشت ماهه نخست سال جاری از کشور‌های اتریش، اسپانیا، امارات متحده عربی، ترکیه، چین، فرانسه و هند وارد ایران شده است.

در این میاناولین و بزرگترین صادرکننده فندکبه ایران چین با صادرات ۲۲۰ تن در هشت ماهه نخست سال بوده است که درآمد ۵۷۵ هزار و ۵۹۶ دلار درآمد ارزی نصیب خود کرده است.

بعد از چین، کشور فرانسه دومین صادرکننده فندک به کشور بوده است که در مدت ذکر شده درآمد ۳۴۳ هزار و ۱۳۹ دلاری را به خود اختصاص داده است.

همچنین کشورامارات متحده عربیبا صادرات ۶۳ تن فندک به ایران حدود ۱۸۸ هزار و ۶۲۳ دلار درآمد ارزی داشته است.

واردات فندک ۶ میلیاردی شد+ جدول

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازجامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 6دی 96، کدمطلب:3961006135، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین