پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه دشمن از هر روزنه‌ای می‌خواهد به ما آسیب بزند، گفت: باید مردم را متوجه کنیم به سمت این توطئه و قضایا نروند .

شعارسال: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه دشمن از هر روزنه‌ای می‌خواهد به ما آسیب بزند، گفت: باید مردم را متوجه کنیم به سمت این توطئه و قضایا نروند .

رضا قیاسی یکشنبه 10 دی در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان، اظهار کرد: نباید با افزایش قیمت تخم‌مرغ و گوشت بهانه دست برخی داد و باید رصد و نظارت توسط ارگان‌ها صورت گیرد .

وی با بیان اینکه نباید افزایش قیمتی در ارزاق مورد نیاز مردم داشته باشیم، تصریح کرد: اگر افزایش قیمتی صورت می‌گیرد باید دلایل آن رصد و کنترل شود و به وضع قبل بازگردد .

قیاسی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر افزایش قیمت تخم‌مرغ به علت آنفلوانزای مرغی رخ داده است، خاطرنشان کرد: افزایش ناگهانی و قابل‌توجهی در قیمت تخم‌مرغ رخ داد و این نگرانی را به جامعه القا کرد که شاید سایر کالاها نیز افزایش قیمت پیدا می‌کنند در حالیکه هیچ علتی برای افزایش قیمت سایر کالاها وجود ندارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 دی 1396، کدخبر: 96101005359، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
یه سری از مواد غذایی به تازگی بر رویشان قیمت مصرف کننده زده نمی شود این کاملا خلاف حقوق شهروندی می باشد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
خود مردم هم باید در این کار مشارکت کنند و واحد های متخلف را به دستگاه های نظارتی معرفی کنند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین