پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق هدفگذاری‌ امسال باید ۱۰ درصد از محصولات کارخانه سیمان مارگون صادر می‌شد که این امر تاکنون محقق نشده است.

شعارسال: رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق هدفگذاری‌ امسال باید ۱۰ درصد از محصولات کارخانه سیمان مارگون صادر می‌شد که این امر تاکنون محقق نشده است.

داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در مجموع تاکنون حدود 77 میلیون دلار کالا از استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شده که از این میزان حدود 18.5 میلیون دلار مربوط به چهار سال اخیر است.

وی افزود: عصاره و پودر شیرین بیان، موکت، سیمان، دلستر، نوشابه، عصاره گیاهان دارویی و سلستین عمده محصولات صادراتی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 9 ماهه امسال دو میلیون و 874 هزار دلار کالا از استان صادر شده که در مقایسه با سال گذشته رشد بسیار کمی داشته است.

دیودیده ابراز کرد: محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت سینره و پودر و عصاره شیرین بیان شرکت آسه محصولاتی بودند که در 9 ماهه امسال به کشورهای آلمان، امارات، عراق و اندونزی صادر شد.

وی با بیان اینک امسال پنج میلیون دلار صادرات در بخش صنعت، 1.5 میلیون دلار در بخش کشاورزی و 500 هزار دلار صادرات در بخش صنایع‌ دستی پیش‌بینی شده بود، گفت: طبق هدفگذاری‌ها امسال باید 10 درصد از محصولات سیمان مارگون صادر می‌شد که تاکنون محقق نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 دی 1396، کدخبر: 1616386، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین