پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش و پیگیری سرمایه گذار شرکت سیمان سپوی دهدشت و حمایت همه جانبه نماینده مردم کهگیلویه در مجلس قرارداد فاینانس پروژه سیمان سفید سپو با شرکت دولتی چینی CNTIC به مبلغ ۹۰ میلیون یورو منعقد شد.

شعار سال: داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه سیمان سفید دهدشت پس از وقفه‌ای 5 ساله و با وجود 25 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل خروج سرمایه گذار خارجی و نبود حمایت سیستم بانکی متوقف شده بود.

وی عنوان کرد: هم اکنون با تغییر خط تولید از سیمان خاکستری به سیمان سفید با ظرفیت 1200 تن در روز، قرارداد EPC+F با کنسرسیومی مرکب از 3 شرکت دولتی چینی، CNTIC، SINOMA، TCDRI، که به ترتیب فاینانسر و مجری پروژه و دو شرکت بعدی مهندسی و ساخت ماشین الات را به عهده دارند با حضور نماینده شهرستان کهگیلویه در مجلس و مدیران ارشد شرکت‌های چینی و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان سپو منعقد شد.

دیودیده ابراز کرد: با توافق صورت گرفته تا 3 ماه آینده مناقصه فاز 2 برگزار و عملیات اجرایی پروژه اغاز می‌شود و با توجه به مفاد قرارداد تا 30 ماه آینده این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بنا به اظهارات سرمایه‌گذار و مشاور صنعتی شرکت سیمان سپو، این پروژه بزرگ‌ترین پروژه سیمان سفید کشور بوده و از نظر کیفیت مواد و صادرات نسبت به سایر تولیدکنندگان از بهترین کیفیت و موقعییت صادراتی برخوردار است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1282337:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین