پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: منطقه ۴ کلانشهر تهران در زمان بحران به استان مرکزی واگذار شده و ما باید به عنوان استان معین منطقه ۴ تهران، از هر نظر برای مدیریت بحران آماده باشیم.

شعارسال: سعید فرخی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی، اظهار کرد: با توجه به زلزله‌های اخیر رخ‌داده در کشور باید هرچه بیشتر از گذشته آمادگی لازم را به‌منظور مقابله با زلزله احتمالی در کشور و به‌خصوص شهر تهران که روی گسل قرار دارد کسب کنیم.           

وی افزود: با توجه به اینکه زلزله احتمالی تهران می‌تواند آسیب‌هایی را به همراه داشته باشد، وزارت کشور به‌منظور آمادگی لازم برای این امر، تصمیم به تقسیم‌بندی شهر تهران بر اساس مناطق مختلف شهرداری کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی بیان کرد: در این اقدام و در صورت رخداد زلزله احتمالی، استان مرکزی به‌عنوان معین منطقه 4 پایتخت انتخاب و استان خراسان شمالی نیز پشتیبان ما در این رابطه است.

فرخی ادامه داد:‌ به همین منظور اقدامات و هماهنگی‌های لازم باید از سوی استان مرکزی صورت گیرد و ظرفیت‌های موردنیاز اعلام و برای برطرف کردن سایر ظرفیت‌های خود از استان پشتیبان طلب یاری کنیم.

وی تصریح کرد: باید ظرفیت‌های منطقه 4 تهران با حضور اعضای شورای بحران استان مرکزی و خراسان شمالی ظرف 15 روز آینده شناسایی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی اضافه کرد:‌ مسئله زلزله احتمالی تهران یک مسئله جدی است و در دستور کار اول هیأت وزیران و وزارت کشور قرار دارد باید هرچه سریع‌تر به آن پرداخته شود.

فرخی با اشاره به اینکه اولین امدادگران، حین بحران مردم هستند، خاطرنشان کرد: مردم باید آموزش‌های لازم را به‌منظور بروز مقابله با زلزله ببینند و در این باید اقداماتی از سوی مسئولین ذی‌ربط انجام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 10 دی 96، کد خبر:13961010000727 ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
چه طرح باحالی! در زمینه مدیریت بحران اگه بتونیم در هر زمینش پشیرفت کنیم بازم جای شکر داره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین