پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۲۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه امتحانات پایان ترم این دانشگاه براساس تقویم از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد، گفت: هیچ موردی از تعطیلی کلاس‌های درس این دانشگاه در تجمعات اخیر وجود نداشته است.

شعارسال: معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه امتحانات پایان ترم این دانشگاه براساس تقویم از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد، گفت: هیچ موردی از تعطیلی کلاس‌های درس این دانشگاه در تجمعات اخیر وجود نداشته است.

حسین حسینی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: تمامی آزمون‌های پایان ترم دانشگاه تهران براساس تقویم قبلی اعلام شده، برگزار خواهد شد و هیچ تغییری در تاریخ برگزاری این آزمون‌ها اتفاق نخواهد افتاد. بنابراین دانشجویان براساس تقویم اعلامی در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون‌های پایان ترم دانشگاه تهران، از شنبه 23 دی آغاز و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت و هفتم بهمن پایان می‌یابد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران همچنین با تاکید بر اینکه تمامی کلاس‌های درس این دانشگاه در چند روز اخیر و علی رغم برگزاری تجمعات، دایر بوده، گفت:هیچ موردی از تعطیلی کلاس‌های درسی دانشگاه تهران در چند روز تجمعات اخیر نداشتیم و کلاس‌های درس دانشجویان در هفته آینده نیز برگزار می‌شود .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 13 دی 1396، کدخبر: 742907، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین