پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۹۷۸۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
با توجه به تصویب افزایش سقف نمره میان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور از شش نمره به هشت نمره در شورای آموزشی دانشگاه، این مصوبه از نیمسال جاری اجرایی خواهد شد.

شعار سالبا توجه به تصویب افزایش سقف نمره میان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور از شش نمره به هشت نمره در شورای آموزشی دانشگاه، این مصوبه از نیمسال جاری اجرایی خواهد شد.

نمره میان ترم به دانشجویانی تعلق می گیرد که طبق برنامه های اعلام شده دانشگاه ،حضور کافی در کلاس های درس داشته باشند و طبیعتا نمره پایان ترم کسانی که به صورت غیرحضوری تحصیل کرده و در آزمون میان ترم شرکت نمی کنند، طبق روال قبل با اعمال ضریب مربوطه محاسبه خواهد شد.

در اجرای مصوبه مورخ 13 آبان ماه 96 شورای آموزشی دانشگاه پیام نور و با عنایت به ماده 33 آیین نامه آموزشی مصوب 108 جلسه شورای آموزشی دانشگاه در مورخ 20 اسفند 1391 به اطلاع دانشجویان و اساتید محترم می رساند از نیمسال جاری معیار ارزیابی پیشرفت تحصیلی دانشجو در هر درس به شرح ذیل می باشد:

لازم به ذکر است چنانچه دانشجو در امتحانات میان ترم نیمسال شرکت ننماید یا سهم نمره وی از بخش آزمون پایان نیمسال، تاثیری بیشتری در نمره کل داشته باشد، نمره آزمون پایان نیمسال در ضریب ده ششم ضرب خواهد شد.

بیان ساده تر و روانتر:

نمرات میان ترم قبلا شش نمره بود و با این مصوبه هشت نمره شد، با این حساب نمرات پایان ترم از 12 نمره خواهد بود.

حالا سه مورد برای نمرات پایانی شما پیش خواهد آمد که در زیر سه مورد مربوطه به صورت کامل برای شما اعلام می شود:

1- اگر نمره میان ترم داشته باشید:

اگر شما نمره میان ترم داشته باشید، که این نمره میان ترم از هشت نمره خواهد بود، نمره پایانی که شما میگیرید هر نمره ای باشد با میان ترم شما جمع خواهد شد و نمره نهایی شما می باشد. مثال: اگر نمره میان ترم از هششت نمره، هفت بگیرید و نمره امتحانات پایان ترم از 12 نمره، هشت بگیرید  در این صورت هفت+هشت خواهد شد و نمره نهایی شما 15 ثبت خواهد شد.

2- اگر نمره میان ترم نداشته باشید:

اگر شما نمره میان ترم نداشته باشید، در این صورت باز هم نمره امتحان پایان ترم شما از 12 نمره خواهد بود با این حساب که بعد در ضریب ده ششم ضرب خواهد شد. مثال: اگر نمره امتحان پایان ترم از 12 نمره، نه بگیرید، این نه در ضریب ده ششم ضرب خواهد شد و نمره نهایی شما 15 ثبت خواهد شد.

3- اگر نمره میان ترم داشته باشید، ولی کم باشد و نمره امتحان پایان ترم شما بهتر باشد:

سیستم گلستان نمره پایان ترم را اگر دانشجویی نمره میان ترم (تاکید) داشته باشد هم به صورت روش یک و هم به صورت روش دو محاسبه می کند و روشی که بیشترین نمره را داشته باشد ثبت می کند. پس اگر استادی نمره میان ترم رو پایین و یا حتی صفر هم ثبت کند اثری ندارد و سیستم بر اساس بالاترین نمره روش یک و دو ثبت می کند.

نکته مهم در مورد ترم تابستان : در ترم تابستان دانشگاه پیام نور تمام دروس به صورت خودخوان محاسبه می شود و از روش دو بالا ، نمرات پایان ترم محاسبه می شود. در ترم تابستان نمره میان ترمی در کار نیست و نمره پایان ترم از 12 نمره محاسبه شده و نمره پایان ترم ضربدر 10 ششم می شود

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دانشجویان پیام نور، تاریخ انتشار 6 آذر 96، کد مطلب: 60220، www.pnuna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین