پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۹۷۰۷۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: با پایان مهلت ثبت نام در آزمون دکتری 97، تعداد 233 هزار و 391 داوطلب در این دوره ثبت نام کردند.

شعار سال: حسین توکلی اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 در هفت گروه و 246 کدرشته امتحانی برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و پردیس های خودگردان صورت گرفت.
وی ادامه داد: پس از پایان مهلت ثبت نام در ساعت 24 روز شنبه 11 آذر ماه، بر اساس آمار نهایی تعداد 233 هزار و 391 نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند که این داوطلبان روز جمعه چهارم اسفند 96 با یکدیگر به رقابت می پردازند.
توکلی گفت: داوطلبان از یکم تا سوم اسفند ماه می توانند با مراجعه به سایت www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارت و پرینت برگه راهنما اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: بعد از برگزاری آزمون، کارنامه ای شامل نمرات خام، تراز و نمرات کل مورد نیاز برای داوطلب در هفته آخر فروردین سال ۹۷ برای داوطلبان صادر می شود که داوطلبان با توجه به ضوابط و مندرجات کارنامه می توانند در صورت واجد شرایط بودن در نیمه اول اردیبهشت سال ۹۷ نسبت به انتخاب کدرشته محل های انتخابی اقدام کنند.
وی افزود: فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ در دهه اول شهریور سال ۹۷ بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 13 آذر 96، کد مطلب: 82752028: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین