پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۸۵۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
فرمانده‌ کل سپاه: آمریکایی‌ها به‌ خواست صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام تحریم‌های اقتصادی را علیه کشور پیاده می‌کنند.

شعار سال: مرکز اصفهان؛ فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در مراسم هفتمین روز شهادت شهید سجاد شاه‌سنایی گفت: فتنه اخیر سومین فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی بود.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری افزود: برخی مردم که باوجود همه مشکلات از جمله مسائل معیشتی، اقتصادی و بیکاری‌ در روزهای نخست برای نشان دادن اعتراض به صحنه آمده بودند به‌محض اینکه متوجه شدند عناصر ضدانقلاب، سلطنت‌طلبان و منافقان می‌خواهند از این اعتراض بحق مردم سوءاستفاده کنند صف خود را از آن‌ها جدا کردند.

وی گفت: نارسایی‌هایی در کشور داریم، اما پای انقلابمان هستیم و مردم ما همواره این را ثابت کرده و در آینده نیز بار دیگر ثابت می‌کنند.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه دشمنان برای راه اندازی جنگ اقتصادی با کشور ما برنامه‌ریزی می‌کنند، گفت: علت دشمنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان و مزدوران آن‌ها، آل‌سعود خائن، منافقان و سلطنت‌طلبان این است که ملت ما و جمهوری اسلامی پرچم اسلام را بلند کرده و انها به‌صورت پی‌درپی ضربه خورده و شکست‌های متوالی را در منطقه متحمل شده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 21 دی 96، کد مطلب: 1986553: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین