پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از تخفیف ویژه 40 و 20 درصدی برای صدور و تمدید پروانه کسب در این منطقه خبر داد.

شعار سال: امیرسلکی در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، از 12 بهمن تا 12 اسفند 96 به مدت یک ماه تخفیف ویژه 40 درصدی صدور پروانه کسب و 20 درصدی تمدید پروانه کسب و پیشه برای مشاغل در منطقه آزاد قشم، ارائه می‌شود.

وی افزود: این تخفیف به دستور حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف حمایت و ترغیب صنوف مختلف در سراسر جزیره قشم، اعمال می‌شود.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تمامی کسبه و بازاریان جزیره قشم که مجوز کسب و پیشه آنان مربوط به نهادهای دیگر می‌باشد نیز می‌توانند از امتیاز ویژه این ایام با ارائه درخواست دریافت مجوز از این مدیریت، اقدام نمایند.

وی در پایان اظهار داشت: تلفن گویای 35252516 این مدیریت بطور شبانه‌روز آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات مردم و کسبه جزیره قشم است.

گفتنی است؛ جزیره قشم با یک‌هزار و 500 کیلومتر مربع به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۲۲۰۰۰۲۰۹، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین