پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
عبدالله مهاجر در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مازندران که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی مازندران برگزار شد، خواستار شفاف‌سازی قوانین و مقررات بیمه‌ای برای تولید‌کنندگان شد و اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلات در حوزه بیمه باید تولیدکنندگان در جریان آخرین وضعیت قوانین و مقررات قرار گیرند.

شعارسال : وی با اعلام اینکه طرح آموزش قوانین و مقررات بیمه تامین اجتماعی برای تولیدکنندگان برنامه‌ریزی شود، افزود: این آموزش به صورت دوره‌ای و در هر دوره با حضور کارشناسان بیمه و نیز کارشناسان واحدهای تولیدی برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره تعامل مناسب تامین اجتماعی در مازندران با تولیدکنندگان، تصریح کرد: باید بپذیریم این نهاد همه تلاش خویش را برای همراهی با مدیران واحدهای تولیدی دارد.

وی در ادامه با اعلام اینکه مشکلات و قوانین دست و پاگیر در حوزه تامین اجتماعی وجود دارد، افزود: این قوانین نیاز به اصلاح دارد که این موضوع از طریق اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی در تهران و نیز نمایندگان مجلس در حال پیگیری است و مکاتباتی نیز با مسئولان مرتبط انجام شد.

مهاجر اضافه کرد: تولیدکنندگان مسائل و مشکلات و نیز راهکارهای خویش را در غالب درخواست به صورت شفاف مطرح کنند تا از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که تولیدکنندگان در کشور و استان دارند، تاکید کرد: باید در سایه تعامل ضمن اصلاح قوانین، برنامه‌ای برای ایجاد رونق واحدهای اقتصادی نیز طرح‌ریزی شود.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی مازندران خواستار شفافیت در اجرای برخی قوانین تامین اجتماعی شد و یادآور شد: نباید با عدم اجرای برخی قوانین به صورت سلیقه‌ای اجازه داد که در حق برخی از تولیدکنندگان اجحاف شود.

مهاجر در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان نیاز به حمایت جدی دارند، افزود: مسئولان استانی تامین اجتماعی تعاملی مناسبی با واحدهای تولیدی دارند ولی در برخی مواقع وجود قوانین ممکن است خطوط و ضوابط را تعیین کند که در ارتباط با اصلاح قوانین باید برنامه منسجمی تعریف شود.

وی اضافه کرد: اصلاح قوانین باید طوری برنامه‌ریزی شود که تولیدکننده دغدغه خاطر کمتری داشته باشد و این موضوع قابل اجرا است بسیاری از کشورها با حمایت از تولیدکنندگان به رشد اقتصادی رسیدند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران در ادامه با اشاره به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در کشور ادامه داد: قوانین موجود در کشور نیز باید در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اصلاح شود تا زمینه توسعه فعالیت اقتصادی به صورت جدی فراهم شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی" خزر" ، تاریخ انتشار شنبه 26 دی 1394 کد مطلب : 10191 : www.shomalpress.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین