پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
عضو شورای شهر قم از تخفیف ۳۰ درصدی پرداخت عوارض برای احداث هتل و مجتمع‌های تجاری منطقه پردیسان قم خبر داد.

شعار سال: مجید اخوان در سی‌امینجلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: مباحث ساخت هتل و مجتمع‌های رفاهی و اقامتی ازجمله مهم‌ترین مباحثی بوده که باید در شهر قم دنبال شود.

وی با اشاره اخذ مجوز کاهش عوارض و تغییر نحوه پرداخت عوارض پروانه ساختمانی هتل‌های منطقه پردیسان افزود: به دلیل کمبود هتل در منطقه هشت و مجتمع‌های تجاری در شهر پردیسان به نظر می‌رسد اعمال 30 درصد تخفیف در این منطقه عملی منطقی بوده که بخشی از عوارض به‌صورت نقدی و بخش دیگر نیز در طول دو سال پرداخت می‌شود.

عضو شورای شهر قم با تأکید بر اهمیت رعایت استاندارد و ملزومات موردنیاز در ساخت هتل و مجتمع‌های اقامتی در شهر قم گفت: احداث مجموعه‌های هتل در دنیای امروز تنها مختص به امور رفاهی نبوده بلکه باید مجموعه‌ای از امکانات جانبی را نیز در برداشته باشد که این مسائل باید در احداث هتل‌های شهر قم مدنظر قرار گیرد.

اخوان احداث ساختمان جدید انتقال خون شهر قم را مورد توجه قرارداد و عنوان کرد: مجوز احداث ساختمان جدید مرکز انتقال خون استان صرفاً با امکان فعالیت هلی‌کوپتر صادر شده و احداث این ساختمان بدون در نظر گرفته شدن این مورد مهم و حیاتی صادر نشده است.

عضو شورای شهر قم بابیان تخفیف‌های در نظر گرفته‌ شده برای تبلیغات محصولات داخلی در شهر قم ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین مواردی که در کمیسیون برنامه‌وبودجه بررسی‌شده اخذ مجوز کاهش عوارض در خصوص دریافت عوارض تابلوهای صنوف بوده که در این زمینه نیز تابلوهای خارجی با 10 و داخلی نیز 25 درصد پیشنهاد شده است.

نایب رئیس شورای شهر قم نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت دقت نظر در توافق‌نامه‌های شهرداری تأکید کرد: ریالی شدن توافقنامه‌های شهرداری با طرف‌های طرف حساب امری بسیار حساسی بوده که باید در برابر آن ایستاد و تدابیر درستی در این زمینه انجام شود.

حسن بختیاری خاطرنشان کرد: باید انتهای سقف قرارداد ارزش‌افزوده منطقه‌ای در قراردادها به‌درستی ذکر شود تا مشکلات جانبی دیگر در این مسیر در آینده به وجود نیاید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 بهمن 96، کد مطلب: 1639967: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
این تخفیف به توسعه شهری خیلی کمک میکنه! کاش زودتر اتفاق میفتاد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین